.- 11 juni

ojoj, igår vart det verkligen en fest för sig.
jag var alldeles för full, och idag så mår man som man förtjänar.
det kan jag då lova er alla.
men så kan det vara ibland.
haha!

men jag hade i alla fall en himla lyckad och trevlig kväll.
och det är ju huvudsaken i alla fall. ;>
nåja, idag ska jag bara ligga i sängen efter att jag vart på ica
jag ska ligga där och se på film och äta godis!
det känns som en himla bra ide det! ;>

nåja, bilder kommer up inom kort sen igår.
och det blir en syn för sig!
det var himla trevligt. och snyggbilder. :)

min pappa kommer ikväll han också.
sen så kommer marcus hem snart, eller inte snart. klockan fyra.
men jag saknar honom redan.
min plupp! ;>

sen ikväll ska vi väl käka nått också.
de är väl ganska så självklart? =)

ica nu, ska bara klä på mig först! ;>

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0