.- 11 juni


okej, jag erkänner. jag är helt frälst i denna film.
den är helt underbar, och genast min favorit.
fan ta min broder som fick mig att se de igår.
jag ska snart se den igen.
jag ska få de på min data nu också.
underbart.
-twilight <3

nåja, jag ser på vänner nu och joel sitter brevid här också.
det är himla mysigt att ha min bror här.
jag känner mig så himla glad och generös. ;>
haha, eller nej. inte generös. men glad i alla fall.

sen kanske angelica ohc aaron och sällskapet skulle komma förbi.
dock ett ärende åt joel, eftersom han tappade sin ring där då vi var dit.
men han var ju helt säker på att han tappade den inne i soffan.
men otroligt nog så hade angelica hittat den ute ..
hmm, man kan ju fundera på hur den hamnade där ..

och på torsdag så kommer jag att befinna mig på mitt sommarjobb.
jag ska på ett möte, eller alla som ska vara vikarier i sommar kommer
att vara där för att få lite information och det är ju alltid bra.
så klockan halv fyra ska jag vara där.
och efter det blir det hemfärd till mamma och pappa.

nu är det bara 4 minuter och 15 sekunder kvar tills jag har filmen och
alla björn rosenströms album på min data.
fett jävla snuskigt nice. jag längtar och ska kollapå filmen på en gång.
men det tar väl sin lilla tid att stoppa in dem på min dator också.
så är det ibland.

sen så ska marcus åka till sin farmor ikv, och hämta brödet och
tårtan tills imorgon.
så himla gott jag kommer att vara lyckligast imorgon.
men dock lär ju ingen uppdatering komma då.
det kan jag ju nästan lova er alla. hahaha! =^-^=

hmm, kina mat låter ju så himla gott ..
kanske blir lite bakis mat ändå ikväll.
jag vill ha fett en massa fet mat.
guuuh, så himla underbart! (♥)

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi har hyrt Twilight! =) Eller jag... haha!

Jo vi kom ju förbi =) kram

2009-06-12 @ 06:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0