.- 1 juni

det är första juni idag.
och detta är mitt 329;e inlägg på denna blogg.
det är ju verkligen fett sjukt hur fort tiden verkligen går allså.
hihi!


Idag började jag min första dag på mitt jobb,
det var verkligen skit roligt och det fanns alltid nåt att göra.
jag känner att jag verkligen kommer att trivas där hela sommaren.
trevlig personal, och trevliga människor.
fett nice! :^

det är strålande sol fortfarande, och jag är faktiskt
inte ens lite avundsjuk på marica som ligger på playan och
bara dricker drinkar och blir snygg .. (inte alls!)
haha! Jag saknar henne, och jag vill att hon ska komma hem nu!

marcus åkte precis till sin mamma och skulle lasta ved.
det kommer att bli så himla bra det där.
jag ska faktiskt sätta igång att städa och få till det snyggt här hemma.
jag ska hänga tvätt och sånt också.
få till det helt enkelt.
jag vill inte ha någon svinstia här hemma ..

jag var precis på ica och handlade bindor
och så klart så ville jag ju testa på de som luktar
fräscht coh sommrigt, så jag ska se hur det funderar.
om det verkligen stämmer coh om de är så himla bra som alla säger.
man kan ju hoppas. :)

annars är det helt okej. :)
i min hals kör godståg förbi lite då och då.
men det kommer ju upp så att det blir bara bättre och bättre för varje dag som går nu.
så jag tycker inte att det finns nått negativt med detta.
idag vart det btw, korv och makaroner till middag!
så himla gott och mysigt va? Haha.
(eller så inte)

nåja, jag kanske ska ta och sätta igång!
PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0