.- 6 juli

nu så är man hemma från jobbet.
det har varit en tung dag, och det är inte så himla skönt
att jobba så allting känns som en plåga.
eller inte osm en plåga, men att man måt illa.
det har jag gjort hela dagen.
men det är bättre nu så. :)

jag märkte att inlägget om att må dåligt tydligen har
dragit läsare och fått en massa uppmärksamhet ..
jag kan inte riktigt förstå varför,
men det är så att alla har någon att vända sig till.
visst, det kanske inte är vänner eller någon familj.
men det finns alltid en kurator eller andra professionella
människor som är utbildade i att hjälpa människor.
men man måste fortfarande våga och försöka.

och visst, jag har mått dåligt, och jag kanske klarade det själv.
med mina vänner och min familj. sambo och så.
men alla göra inte det, och det är inte så jag menar.
men som sagt, livet blir fortfarande vad man gör det till.
och det är så, ser man på en glad människa som alltid
skrattar och gör roliga saker så är ju dennes liv roligt.
men sitter man bara hemma och deppar så blir det tråkigt.
man får tråkigt i livet.
 
sen så menar jag inte att det är något fel i att må dåligt.
absolut inte. men det är jobbigt att lyssna på då
människan som säger det inte vill göra nått åt det.


nåja, nog om det.
jag ska bara vara hemma idag.
mina fötter värker och jag har ätit mat för ett helt koloni så
min mage håller på att explodera tror jag.
hihi.
men så kan det vara ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte att du har någon aning om vad du pratar om när du skriver det som att det är så lätt

2009-07-06 @ 17:11:40
Postat av: Petra

Don't explode Hildur !;O ;D

2009-07-06 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0