.- 6 juli





här så har ni lite bilder på min själv genom åren.
det är ända från -o7 och då jag och marcus träffades.
det är himl amånga minnen som kommer fram ..
både roliga och mindre roliga.
känslan som man hade då i magen var inte helt underbar.

men det är borta nu, jag älskar att bo här i harmånger.
jag har bra svärmor och svärfar m. bihang.
jag har två snygga sambo-systrar som är helt underbara!
och jag är helt otroliga vänner här.
(ingen nämnd ingen glömd)
samt att jag har kvar min familj i norr, som jag älskar dem! (<3)
och mina vänner där uppe .. (Peter & Gangster & Petra)

nåja, har precis pratat med beagumman, och sen så har jag
sovit middag i två timmar ;o
men det behövdes verkligen. helt sjukt.
jag är inte sjuk eller nått, men det har känns hela dagen
som att man är förkyld och helt slut i kroppen.
det är lite jobbigt. men det är bättre nu. :)

imorgon blir det jobb igen.
mellan 7-15.30. :>
tiden går så himla fort då också, sen så har vi ju fått en sommarjobbare nu också.
och man känner ju henne så. ;>
(Amanda) det var himla trevligt, och vi surrade på himla bra.
+ att vi har städat idag hos en gamling.
så att de har det snyggt och mysigt nu i veckan.

ch nu är det ju så att min mamma och pappa har besök.
det är några och ska kolla in hundvalparna.
jag hoppas för deras skull att de får någon såld, kanske inte bara en, utan kanske två.
hihi, men hon ringer väl sen och berättar hur det går. :)

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0