.- 6 juli

svar till petra:
I wont, haha. ska du på PDOL? :D

svar till anonym:
jag har aldrig sagt att det är lätt.
jag vet själv att det inte är lätt, det krävdes mycket för att våga.
det är aldrig lätt att ta sig ur en deprition, aldrig.
men man måste vilja det själv, man har alltid ett eget val.

vill man ha hjälp eller inte?
jag säger inte att det går över på en kväll, eller på en natt.
det kan ta år, och det kan ta dagar, det kan ta månader.
men man har som sagt alltid ett eget val.
det finns kuratorer och det finns människor att prata med.

så man ska aldrig säga att man inte har någon.
jag har själv sagt så, "jag har ingen, jag är helt ensam. jag är obetydlig etc."
och även om jag öppnade mina ögpn och såg att jag inte var det.
(jag hade tur, som hade min amilj, sambo och vänner)
så gock det inte över fort.
men jag hade hjälp, men, hade jag inte haft det, så hade jag nog
stängt igen mina ögon som du sa ..
ETT TAG!

sen måste man pröva igen, på andra vägar.
försöka och visa att man vill kämpa för det som är så himla underbart.
och det är ju livet.
om man bara får se livets ljusa sidor så vet man.

som bea säger:
"när man vet hur man ska dansa så är allting underbart."


Kommentarer
Postat av: Petra

Bra !



Nej, det ska jag inte. HAr inte råd alls :( Men jag ska på LK om du ska dit ? :)

2009-07-07 @ 11:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0