.- 5 juli


ibland så känns det som att man bara vill försvinna.
ibland så känns det som att man bara vill synas.
jag känner så ibland. och det gör nog alla.
men livet blir vad man gör det till.
och jag tycker att alla som är löjliga och säger:

"hjälp, jag är så tjock .. "
"jag är så ensam .. "
"jag har ingen, alla har vänner utom jag .. "
"jag är helt obetydlig."


kan slänga sig i väggen, vad är det för syn på sig själv?
det är helt jävla sjukt allså.
livet blir vad man gör det till, och jag tycker att alla ska tänka på det.
varenda jävel. visst, jag har mått dåligt och tänkt samma saker.
om och om igen, år efter år.
men en klok människa sa till mig en gång;

"Hilda, öppna dina blå och se vad som finns runt om kring dig.
du är så himla patetisk då du inte ser.
livet blir vad man gör det till, det är bara du som kan göra nått bättre."


det tycker jag att alla bloggare som skiver så om sig själv ska tänka på.
jag blir så himla irriterad och besviken.
alla är bra, och alla ska vara stolta för att vara sitt eget jag.
inget ska få förstöra det.
och absolut inga sånna här dumma tankar!

patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du säger själv att du varit där, hur kan du då klaga på andra som kanske inte är starka nog att ta sig upp av sig själv ??

2009-07-05 @ 19:19:20
Postat av: Sofia

Vi borde hitta på något nån dag tycker jag, saknar dig (:

2009-07-05 @ 19:40:33
URL: http://fiia90.blogg.se/
Postat av: Angelica

Omoget att int våga stå för vem man är.

2009-07-08 @ 15:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0