.- 5 juli

nu så har man käkat och är mätt och belåten.
utan att tveka det minsta heller.
jag lagade mat idag åt oss, det vart köttfärssås och spagetti.
mums!

sen så har jag legat i sängen hela dagen.
var med hanna en snabbstund, ner och tankade och sen
så åkte vi på ica, sen lämnade hon av mig och skulle
på "tut"-bingo.
och det vill vi norrlänningar kalla bilbingo! :>


här är min nya kalender.
den är helt snygg och man kan göra den själv.
jag ska ha den i ett år till, och jag är så himla nöjd. :)
dock så är jag väldigt ego har jag kommit fram till.
och jag älskar att ta picz på mig själv. :)

jag har suttit och tänkt vad jag vill köpa för min lön.
för nått måste jag ju kunna unna mig jag också ..
och jag vill på ikea och handla lite.
men sen vill jag också ha en liten kamera att ha med mig.
jag har en underbar kamera som jag älskar, men den är klumpig att ha med ..

från ikea:

handduk 29:-/styck

hatthylla 139:-

badrumsmatta 29:-/styck

sen så vill jag ha ett nytt dusch drapperi också,
och lite ljus och sånt.
samt en större cas och en plastblomma.
men detta är det jag hittade på hemsidan!

men men, jag älskar inredning och det är så det är ibland.
jag ska dock betala marcus först två hyror så att jag inte behöver tänka på det
just då, samt lite matpengar också, så att jag sen kan
få köpa mig lite saker!

samt att jag vill ha ett typ smides ord (som är så himla inne nu)
där det ska stå "carpe diem" eller "kärlek"
och det ska bli så himla mysigt att ha åvanför sängen. :)

nåja, och emelie;
jag vill se en bild på eran nya bil!
och hälsa thomas, + att jag kommer hem på PDOL,
vi måste ju träffas då! :>

Kommentarer
Postat av: vickan

vad fin almanackan var :) Vars har du köpt/beställt den ? :)

2009-07-09 @ 20:41:53
URL: http://vickan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0