.- 4 juli


dålig cambild.
men jag orkar verkligen inte ta fram kameran!
hihi, jag är busig idag!
och jag är snygg nu också.
idag är det första dagen som jag har utsläppt hår på typ två och en halv vecka.
det känns så himla skönt.

nåja, dagen idag har jag sovit bort halva (a)
eller, jag sov till tolv, och det var skönt.
sen så kom beagumman hit och slappade.
sen så såg vi på film ock käkade kinamat!
det var himla gott!
+ att jag vågade pröva på nått nytt!
min sambo var väldigt stolt över mig!

sen så har jag tvättat och hängt tvätten ute.
så det är väl självklart att det säkert kommer att regna imorgon.
bara för att jag har hängt den ute för en gångs skull.
men det får då så vara.
jag ska försöka få pengar av marcus till iimorgon och ta mig in till stan
och köpa mig en ny tvätthängare.
för våran är verkligen helt slut.

jag har pratat med mamma också.
sen är mathias här.
och jag är inte så himla social med honom.
men det är ju marcus kompis, men sandra var här också som snabbast
och det var himla kul att träffas!

nåja, jag ska ringa till bea snart också.
hon ringde ju mig, det hade jag glömt.
(oops!)

men först ska jag berätta en hemlis också.
jag lovade frida (mammas granne) och mamma det ..
hmm, så en hemlis..

...jag är en godisråtta och jag älskar att handla det.
jag sover bort mycket av mitt liv och att jag är datanörd.

nej, men jag och marcus sitter och tittar på hus och kollar på tapeter väligt mycket nu.
och man får se vad det är för tapeter ..
hmm, inget nämnt och inget glömt ..

hahaha! hemlis, jag sitter och ASGARVAR åt mathias och marcus som sitter och
diskuterar i köket om politik. haha! det är skit kul!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0