.- 4 juli (natten)


just nu så har jag precis kommit hem från denna tös!
och det var lika kul som vanligt kan man säga.
vi kollade på BB -02 och det var fett kul.
+ att vi pratade om PDOL.
och en massa annat trevligt.

dock är klockan nu 02.35 och det är himla sent för att vara jag. :o
men jag måste ju också överraska ibland.
det är inte ofta men det händer.
jag ska strax gå och lägga mig med gubben.
han ska ju kliva upp om ca 2.5 timmar. ;S
klockan 5 med närmare ord.
han ska jobba hela helgen i iggesund på nått ställe.

imorgon ska jag tvätta, och städa det sista här hemma.
jag hoppas att det är kallt och regnigt då man ska
syssla med sånt.
men det är väl bara drömmar.
hihi.
+ att beagumman kommer hit imorgon också!
så himla trevligt och kanske (o)tippat! :>

nåja, jag ska gå ut med hunden och ta min kvällsrök.
sen ska jag sova men innan det ska jag borsta
mina fina gaddar och sen ska jag dra upp rullgardinen.
så att marcus vaknar pigg och glad imorgon!

p.s. imorgon kommer kanske sandra och mathias hit.
så himla trevligt också, för dem har man inte träffat sen förra sommaren.
och sist jag träffade sandra så körde hon hem mig från stan.
(jag var as-packad, och minns inte mkt. pinsamt)
men det blir kul ändå! d.s.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0