.- 31 juli

jag längtar till .. hösten.
jag vill verkligen kunna mysa med kvällsfika,
och tända ljus och ett regnfall i mörkret utanför.
det är så himla underbart, det är mysigt och jag blir kär.

sitta och ta det lugnt, ha en mysig pyjamas på sig.
läsa en bra bok (ni behöver nog inte tänka på vilken jag menar ..)
vara ny duschad, och lukta underbart ljuvligt.
ha snyggt hemma och ett jobb att gå till.

ååh, kom snälla kom.
jag åker hellre utomlands.
jag vill ha höst nu och kyla, en ny höst garderob och mysiga jackor.
kvällspromenader i mörkret.
och en dator att sitta brevid.


nåja, jga ska snart sova.
jag ska hoppa i duschen bara.
jobba imorgon och på söndag + måndag.
lör: 12-21.30
sön: 7.30-21
mån: 7-15.30


så jag måste vara riktigt utvilad, dock en delad tur på söndag.
vilket är himla skönt, då hinner man hem och sova lite.
och gå ut med hunden,
jag ska kliva upp klockan nio imorgon tänkte jag.
(bara för att vara duktig)
man kna ju inte sova bort hela dagen.

jag ska ut med tess nu. läsa min bok.

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0