.- 30 juli (älskling ..)

två år och fyra månader.
det är hela 28 månader.
det är en lång tid.
lycka, sorg, ilska, kärlek, älskad, ledsen, underbart, fantastiskt. ♥

ja, nu så är det den näst sista juli. hmm ..
ja som jag alltid brukar skriva så är det ju så att tiden går så himla fort.
jag hinner inte med, snart är man arbetslös, och får börja söka nya spännande utmaningar ..

+ att jag och gubben håller på att förändra oss.
eller nej, men det kanske kommer att bli en himla stor förändring i våra liv
om ett tag framöver, jag kommer dock inte att säga vad än.
men det är bara för att vi inte vet riktigt säkert än.
inte om hur det kommer att sluta eller att bli.

jag har varit hemma hela dagen idag också.
och det är inte alls så himla trevligt och skönt.
min hals är som ett rivjärn så fort jag pratar och sväljer.
det är inte skönt och absolut inte mysigt.
men jag känner mig bättre och det är huvudsaken.
(hoppas jag)

jag ska vara ledig imorgon också, så att jag verkligen är frisk.
sen ska jag jobba lördag och söndag.
och det ska jag verkligen klara av! det ska jag fan se till att göra.
dock så ska jag också se till att få in min löne rapport också.
den är viktig .. hmm, jga undrar vart jag lagt den, den ska in imorgon.
jag hade den igår .. kanske i väskan .. ska kolla det snarast.

idag har jag i alla fall fått bort lite tvätt, det är skönt.
har tvättat hela tre maskiner, och det är en i nu också.
men jag orkar inte gå ner och hänga den än ..
jag känner mig trött.

+ att jag ringt till marica, mamma, bea, hem.
(och inte en enda som svarar!)
jag känner mig ensam, fast jag har hunden och marcus så nära ..
jag hör deras andetag.

nåja, sista boken är nu utläst. jag har börjat om på tredje boken nu också.
det känns som en bra sysselsättning att läsa.
och de är så himla bra böcker ändå så.
nåja, jga ska ut med hunden nu.
hon måste bajsa och kissa.
då vet ni!

PUSSEY!
Swetiie.

Kommentarer
Postat av: Angelica

men mig ringer du aldrig och dig går aldrig att få tag på, har gett upp nu

2009-08-01 @ 08:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0