.- 3 juli

nu så har man städat sin garderob för denna gång.
det vart en hel sopsäck igen.
och ändå så har jag lika mycket kläder ändå.
det är helt sjukt egentligen.
för man hinner inte änvända allt ändå.
nåja, det kan ju vara så ibland.

jag sitter på marcus data nu, jag har ju inget takida på min dator än.
jag ska lägga över det ikväll.
men min dator ska få sova lite nu.
hihi.

jag kommer hem till PDOL så att alla som ska dit vet
att jag kommer att vara där då.
jag tar med mig beagumman också! (♥)
vi kommer att röja placet med min broder! ;>
då mamma ringer mig någon gång nu så ska vi planera!
FETT MED FEEEEST! :>

nåja, jag har fått så himla fina kläder nu av marica.
helt otroligt.
jag kommer att vara snyggast på PDOL lätt. (a)

jag känner inte för att laga nå mat idag.
jag är så himla sugen på pizza, det var ju år och dar sen jag åt det.
jag kna inte minnas när jag käkade det sist. hmm.
jag ska höra med hjärtat när han kommer hem. (:
sen så ska jag åka till bea en sväng, då jag pratat med mamma. :>

nåja. jag ska klirra lite disk, och tvätta lite!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0