.- 29 juli

nu är man tillbaka! ;>
och det har faktiskt hänt en jävla massa då jag har vart borta.
så jag tänkte ta en snabbis och förklara, men inte hela allt,
för då får jag ju inte sova på typ 6 dagar ;o
haha!


tisdags:
jag och bea satte oss på bussen till piteå (utan att min mamma eller pappa visste det)
och vi åkte buss hela dagen, det var kul, jobbigt och tröttsamt.
+ att vi hade två jävla fjortisar brevid oss som inte ens kunde säga öjebyn?

vi kom till piteå klcokan halv 10 och där hämtade dennis oss, och med honom var hento,
och jimmy grushög! jag har saknat dem en massa,
vi började att köra och så, vi var framme hos min mamma vart så himla nervös,
men otroligt förvånad då vi kom så tidigt. hihi!

onsdags:
jag och bea körde mamma ner på byn till jobbet. (vi var ju tvunden att ha en bil för tusan!)
sen så åkte vi till min granne och rökte med honom.
sen så åkte vi hem, ner på byn, hälsade på lillen, och det var ett väldigt hmm ..
konstigt besök, jag och bea smet därifrån efter en timma,
sen hem till mamma igen, och hoppade på Dennis, men han vaknade inte.
men vi tog en rök med hans bror istället.

sen åkte vi ner på byn och hämtade mamma, och åkte till vändträsk och fikade.
det var gott som satan, och mätt vart man då verkligen kan jag lova!
mums ..

sen på kvällen så var vi med pojkarna igen, vi tonade rutorna på dennis bil.
jag och bea var så jävla duktiga på det att ingen fattar!
(hahaa, och om någon av er pojkar mot all förmådan skulle läsa detta, så är ni bara tysta!)
nåja, sen vart det raggen en sväng och vi kom hem kring halv två.

torsdags:
vi var hemma hela dagen, sov och slappade, vi åkte till stugan då mamma kom hem från jobbet,
vi käkade, träffade sthlm:arna, och bara mös,
jag drack vin som en svamp, och det var kul, jag och bea körde punka på min moppe.
hahah! ändå borta i Pjeski, haha!

sen kom pojkarna upp och vi satt där och åt rökt abbore, och bara mös.
och det var så jävla trevligt. och ja, jag trivdes, sen åkte vi hem till byn med dom.
vi kom hem kring klockan tre. och då slumrade vi på en gång .. (a)

Fredags:
vi vaknade, mamma och pappa kom hem, käkade på gillen,
f'ärgade mitt hår, åkte till joels lägga, full, peters lägga, träffa jocke och apan för första gången.
(det var trevligt, de är inte så dryga som jag trodde, haha!)
sen så åkte vi hem, efterfest hos oss till fyra, somnade, vaknade 5 (på morgonen)
och sen sov vi igen till halv elva.

Lördags:
mamma och pappa kom till piteå, vi var döda, bakis, och inte så himla lätt underhålllande.
haha! vi åkte till sara (moster) och var där ett tag, hon fyllde ju år så vi fick tårta
det var gott som satan, sen gick vi in till stan, hälsade på emelie, och sånt.
sen så åkte vi och käkade, tillbaka till läggan, gjorde oss klara, förfest hos freppa,
(eller simon och elias) och sen så vart det peters lägga igen.

och det hände mycket på förfesten, men jag vill inte berätta allt, haha!
men peter däckade och vi fick duscha honom.
och det säger väl allt? haha!

hem klockan två.

Söndags:
upp klockan kvart i sex, åka taxi klockan halv sju (på morgonen)
full, bakis, kräkis, och mådde illa. buss hela dagen.
hem, kräkas, mat och kattungar!

ja, det stämmer, min kissemiss har fått en kull nu.
det är tre stycken och dom är så himla underbart söta.
jag sitter med dom hela tiden, så vill ni ha någon så är det bara att skriva! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0