.- 29 juli

jag är hemma och är sjuk nu.
det är inte kul, men jag hade då inte halsfluss än ..
än, hmm .. jag typ smakas salt av allt saltvatten som jag haft i munnen.
marcus köpte glass åt mig och jag ligger hela tiden.
det är jobbigt.

bilder på kattungarna kommer inom en snar framtid.
jag vill att dom ska hinna få ögon först.
för dom är inte så himla söta nu då man inte ser ögonen. hihi.
(även om dom är de sötaste som finns, det går inte riktigt ihop ..)

+  att jag snart läst ut min sista twilight bok :/
jag vill inte, men jag älskar att drömma mig bort.
det är underbart, och ibland bättre än verkligheten ..
men jag har redan min vampyrdröm (marcus)
och han är den bästa.

btw, imorgon har vi vart tsm i hela 2 år och 4 månader.
det är fett sjukt. + att det regnar nu men solen skiner ute .. ;s
det är lite finurligt.

jag ligger i sängen och ska snart ut och röka, sen ska jag äta gotta
och se på twilight för 15 gången tror jag. (och då tonar jag nog ner antalet)
haha! men först ska jag hoppa i duschen, jag vill inte sitta stilla mer.

+ att jag måste tvätta peter's tröja nu också.
det är inte lika trevligt. för den luktar som honom.
hihi! man sknar inte sin bästis så himla mycket då man har de nära på ett sätt.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0