.- 2 juli

ojoj, nu är det redan juli månad.
det är helt sjukt jävla varmt och allting går så himla fort.
snart är det en månad sen vi tog studenten.
och det är snart slut på sommaren.
men det kan ju vara så ibland. :)

igår så jobbade man hela dagen, sen
då man kom hem så sov man middag.
sen så klev jag upp och åkte in till stan till marica.
hon och fredrik flyttade ju igår.
och deras nya lägga var så sjukt jävla fin!

vi käkade på donken och flyttade klart allt.
handlade på hemköp och var förbi hennes mamma
en sväng och det var fint där. ;>
och dom hade en massa olika bby saker!
ååh, jag längtar nog lika mycket som marica!
haha!

nåja, jag åkte hem och duschade..
och det var inte så jävla skönt. för vi kan inte ha kallvatten på sommaren.
och det är jobbigt som satan.
så det fick bli en varm dusch. ;/
inte det mysigaste i hela världen kanske då det redan är lågtryck.
men aja. sånt är livet ..

idag så har man jobbat och sått i.
nu så är kyckligen på grillen och de ska bli mums med mat.
+ att min kisse lucifer kom tillbaka igår också.
han hade varit borta i 2 dagar.

nåja, jag och älskling ska äta gomat nu.
(hoppas jag, har aldrig ätit grillad kycklingfile)
med en massa sallad och majskolv. ;>

sen ikväll vill jag träffa beagumman.
de var ett tag sen det nu. jag saknar henne.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kallas högtryck när det är varmt och inte lågtryck..

2009-07-02 @ 17:36:00
Postat av: bathilda

när kommer du hem nå då?

2009-07-02 @ 23:39:20
URL: http://bathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0