.- 18 juli

jag jobbar och jobbar och aldrig hinner jag då sitta här heller.
men det är klirr i kassan som jag då kan säga.
och det kan jag lova er att jag behöver om jag ska
palla detta som kommer att ske ..
kanske inte nu, men defenitivt senare.

men en kort uppd. av den senaste veckan .. ;
jag har köpt twilightbocken (om jag kunde drömma)

jag fullkomligt och oförklarligt förälskad i den.
jag ville aldrig att den skulle ta slut. den är helt underbar.
jag älskar honom, jag älskar det sättet som han andvänder.
hans kärlek. 

och efter jag nästan läst ut boken igårkväll,
så beställde jag hem tvåan och trean.

jag kommer att läsa ihäjl mig, jag ska läsa den första boken igen
ikväll också, bara för att jag är ensam, sambo ska ut ikväll.
och jag ska ju jobba imorgon så jag ska vara hemma med tess,
men det gör inget, lika glad är jag ändå. (a)

jag ska till beagumman sen ikväll.
en snabbis, jag ska ju upp och jobba imorgon också.
det blir mellan 07.00-19.00 ..
Puuh, tur så är jag ledig två timmar mitt å dagen.
så det kommer nog att gå bara bra.
dagen idag har jag ju jobbat nio timmar i streck, och det gick kalas.
så varför inte kunna jobba 5 i taget? ;b

och snart så smäller det ..
piteå, sommar, musik, vin, vänner, familj, människor,
bränna pengar, nattmat, sova länge.

PDOL! ; >

jag tror att jag börjar bli mer och mer förälskad i edward cullen ..
hmm, han är sjukt snygg och ja.
helt otrolig. synd på ett sätt att det bara är film & bok.
man blir lite deppig då man tänker så ..
nåja, jag ska göra nått nu innan jag somnar! ;D

Kommentarer
Postat av: Kajzii!

Hej babe ^^

Kommer du nå till älvsbyn vecka 30 (denna vecka!) Jag och gubben är här till lördag kväll :)

2009-07-19 @ 14:38:09
URL: http://kajzaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0