ojoj. min man ..

nu vart nog min man marcus inte allt för glad på mig.
jag tjatade eller ja.
jag frågade om han snart var klar med datan.
det är så himla tråkigt att bara sitta framför tv:n
och så vart han nog inte så glad på mig.
men nu ser jag att han ätit upp mitt godis ..
så jag tycker inte att han ska säga så mycket!

nå, maten vart så himla god.
jag är så nöjd över mig själv.
och det är en sak som är säker, det ska jag vara också!
muha!

ikväll ska vi förbi monica och björn en snabbis.
marcus ska lämna nått.
jag ska bara sitta i bilen tror jag.
så att dom inte blir sjuka. ;b
det är ju inte kul.

nå, man kanske ska gå ner i källaren och fixa med nått.
skulle ju så gärna vilja få till ett litet rum nere.

någon som har en dator som dom inte vill ha?
(den måste fungera!)
jag vill ha en egen, så slipper jag och marcus bli sura på varandra ..

nå, sen såg jag att min vän sofia gjort hål i läppen!
det vart jätte snyggt gumman!
jag tycker inte att du ska bry dig om dina föräldrar! :>
skit snyggt! :>

nåja, ska gå och hitta mig nått att göra nu.
ska bara kolla blocket först .. :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0