lördag morgon/dag

ja, nu så har man vart vaken i drya en timme.
jag har inte gjort det minsta, och sitter fortfarande i pyjamas.
det är inte allt för kul.
men aja, jga har ju ändå inte några som helst planer för idag.
så varför ens klä på mig?

igår kväll så somnade min man så himla tidigt.
och jag låg vaken och kollade på en massa avsnitt scrubs.
jag förstår inte riktigt än.
och jag tycker verkligen inte att det är bra.
men inatt så gick det i alla fall att titta på.
jag slog av tv:n vid kl halv tre.
men jag vet inte riktigt vad det var på den då ;b
för då höll jag på somna sittandes.

marcus r nu nere vid pannan och håller på.
men jag vet inte riktigt vad det var han skulle göra.
men allt han gör bli ju bra i slutändan så.
muha!

nå, igår var vi förbi monica & björn också.
det var himla kul.
vi kollade på Emil i lönneberga.
och sen så surrade vi bara, samt att marcus fikade.
och han tyckte att det var jätte gott.
muha!

sen då vi kom hem så såg jag beca.
det var en film som jag redan sett typ 100 gånger.
så den var inte spännande det minsta.
men aya.

nå, är det någon som kan komma med förslag om
vad man kna hitta på så här en lördags eftermoddag/kväll?
sent a coments!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0