ja, man kanske ska sluta nu med det här datumena :b

nå, nu sitter man här och väntar på marcus.
han var snart hemma, och då han är hemma
så ska vi dra ner på ica och handla det sista till maten.
mums, för att min mage börjar verkligen att vara hungrig nu!
muha!

sen ikväll så ska jag vara bara hemma.
jag vet inte om marcus ska göra nått speciellt.
men om han ska det så kan det ju hända att man kanske
följer med honom.
men jag vet inte.

sen är det i alla fall inte ett dugg bra på tv:n heller.
jag blir så jävla less.
jag vill inte sitta och se på film hela dagarna.
jag tycker inte att det är så himla kul.
och så har jag laddat ner musik nu.
weei!
jag känner mig gladare.

Peter, "the gay", "gubben" & "hanky"
 har det verkligen inte lätt med hans "baura".
hahaha. jag höll allvarligt talat på att dö.
och jag förstår att det inte är lätt att bo i örebro!
men jag stöttar honom så klart till 100 procent.
och då vi träffas igen ska han dricka råa ägg.

nog med det.
jag vill vinna pengar, och jag tror
att om jag köper en triss idag så blir det miljon vinst.
och det är ju aldrig fel att hoppas på!
så nu då jag ska på ica så blir det att fixa en sån.
(om jag hart råd vill säga)

måste klirra ett jobb nu också.
men det söks på am.
och jag kommer att få ett snart. hoppas jag.
jag är så himla sugen på att baka också.
man kanske ska klirra det.
muffins till kvällsfika! :>
mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0