.- 9 Januari

hemma idag igen.
jag känner mig inte ett dugg bättre idag än vad jag kännde mig igår.
det är fett jobbigt det här,
och speciellt då man inte vill vara hemma.
jag vill inte vara sjuk, jag vill vara i skolan.
jag vill komma ikapp.
men icke.
dock så har jag pluggat här hemma.

igår så var vi vakna ganska sent både jag och marcus.
men marcus var nog upp längst.
jag somnade efter ett tag och sov så gott så.
medans marcus låg vaken ett jätte bra tag!

idag kommer killen som ska ha marcus skoter.
på ett sätt hoppas jag verkligen att han inte kommer.
jag kommer att sakna pärlan som bara den.
men det finns ju alltid nya.
men det är ju lix så att man bli ju fäst i även en skoter.
kanske inte lika som i ett djur men ..
ändå.

ikväll har jag absolut inte några planer på vad som ska hända.
men jag vet att jag enbart bara ska vara hemma.
för att jag är sjuk.
men man brukar ju vilja planera lite i alla fall.
men det går inte idag.
jag ska nog bara se på tv. :>

smootie idag på morgonen.
sen en frukt nu till mellanmål.
och till lunch så vette jag fan vad det ska bli.
men jag tror kyckling och någonting. :>
sen mellanmål igen, och så middag.
men jag vet inte vad jag ska äta där än. ;b

nå, ´har inte mycket att säga nu.
så jag uppd. senare!

PUSSEY!




nu så fick ni lite bilder av hur det ser ut hemma hos oss. :>
dock så är det inte många, och det kommer att komma fler.
men jag vill lix hinna ta bättre bilder först.

nu den här stunden så har jag städat till här lite.
och så har jag plockat upp alla mina fimpar ute som jag bara har kastat
hur som helst. det ser ju så hemskt ut att ha det så.
sen så har jag nu tänt ljus över allt i huset, så att det luktar
som en himmel här hemma nu!
det luktar ros, äpple, vanilj och vinbär ;>
en blandning som kanske inte låter gott.
men kom hit ni, så ska ni får lukta mumma!

jag vet inte egentligen varför jag städade, skulle bara plocka
upp i köket till han som ska köpa skotern kommer.
men det vart lix så att jag bara tog tag i allt.
och nu är det snyggt och prydligt.
himla snyggt faktiskt.

ååh, jag vill fylla år nu!
jag vill ha en laptop, pengar & ikeapressentkort.
jag vill ha så himla mycket säker på ikea.
det går inte att förklara med ord.
hahaha.
men säg en tjej som inte är så ;b

och nu har jag också suttit och hållt på med min design ..
den kommer att bli skit gullig, och den nu bara fungerar!
hahaha, men det ska den nog göra ..
jag har dock fastnat lite nu, men då marcus kommer hem
så ska han få hjälpa mig litegranna!
muha!
så snart kanske jag också kan göra snygga outfits!

åhå, ikväll så tror jag att det skulle bli hemlagad pizza.
hmm, jag tycker att det skulle vara gott som satan!
och jag blev verkligen sugen på det.
men jag måste ladda ner lite ny musik nu också.
haha, det är ju så himla mycket som jag ska hinna med.
samt att jag kommer nog att uppd. igen ikväll.
om ett "bantningsrecept" som jag ska pröva mig på!
så vi hörs senare!
nu måste jag tvätta och städa källaren! :>

xoxo<3


nu är det ju så att min mamma ringde.
och min kusin har blivit en massa nu.
en pojke som ska heta billy!
grattis så hemskt mycket Bella & Reino!
jag är så glad för er skull!

jag är säker på att ni blir toppen föräldrar.
det är ju hennes syster också så klart.
och hennes pojke.
det är så kul att tre av mina kusiner har fått barn nu inom ett år.
nästan så att man blir lite sugen själv.
men det får nog vänta några år!
jag vill ha en utbildning, och så klart ett jobb och en egen ekonomi.
(nu vart min mamma och pappa glad)
hahaha,.

nu är skotern väck.
och det känns lite jobbigt faktskit.
men attans, det finns ju nya, och man klarar sig ju utan skoter här.
och dom var så himla trevliga dom som var här, så ja.
dom kommer säkert att ha himla kul med den maskinen.

marcus drog iväg upp till sundsvall nu han.
han skulle på borsta och hämta ut nått åt björn.
det blir nog bra, jag stannade hemma.
eftersom jag har vart sjuk idag så.
man kna inte hålla på att gå ut då man har vart hemma från skolan.
det tycker i allfall inte jag.
inte på dagen i alla fall ;)
skojjade bara, är man sjuk är man hemma.
så är jag upplärd. och jag är glad för det.

jag älskar min familj mest av allt. <3
(mamma, pappa, joel, marcus, tess, gurkan, lucifer, sally, zorro, morris & berta!)

nå, idag ska jag laga en jätte god mat!
jag ska laga kyckling i ugn, med lix ett snitt i, och i det snittet ska det var en
så här kryddad ost, typ som creme bounjor
och då kycklingen är klar med det i ugnen, så
ska man sätta vanlig ost på.
och sen servera det med ris och en god sallad!
fett gott!
och jag ska passa på att tacka Linda (min old classmate)
för att hon bjöd mig på det i piteå en gång.
hon är underbar.

nå, nu ska jag gå ut och smoka.
sen ska jag sätta mig vid tv:n.
ringa marcus och berätta vad han ska handla.
och sen så ska jag inte göra mer.

KRÄMIIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0