.- 8 Januari

hej alla mina fanz ;>
muha. (skojade lite)

nå, igår var man bara hemma,
och jag var helt frisk på kvällen känndes det som.
sen pratade jag med min mamma,
och en minut efter jag lagt på med henne då
börjar jag tok frysa.
och snora, och vara yr.

helt sjukt, och jag vart ju så klart en massa gnällig på marcus.
eftersom jag blir som en treåring då jag är sjuk.
men han stod ut med mig, följde mig ner i duschen,
kom och såg tv med mig,
och lät mig tillochmed smaka hans the!
han är för underbar den där kar'n!

och inte var det bättre imorse då jag klev upp heller.
jag kom först inte upp ur sängen.
jag vet inte vad som hände.
men allting bara snurrade.
det känndes som att jag åkte en massa karusell.
fett sjukt!
och jag vart ju så klart rädd.
men ja, marcus fanns där och sa att det inte var någon fara.
min marcus.

så idag ska jag bara slappa, jag ska
snart gå och se på tv/film i sängen.
för jag orkar inte vara uppe mycket mer.
och det känns inte bra, för det finns 10 000 saker här inne som
egentligen skulle vara gjorda igår.
men det har inte hänt nått.
och det känns inte kul, men är man sjuk så är man.
man ska bara ligga i sängen då!

sen igår så fick min gubbe veta att han har öppnat sitt företag!
jag är så himla stolt över honom,
så att han satt vid datan hela kvällen igår,
dock kna man ju förstå det en sån här dag.
han fixade med logga, och så klart en hemsida.
han är så himla händig!

nå, jag måste nog dra mig ut till tessilago nu.
eller inte till henne, men med henne ;b

PUSSEY!


Eftermiddag,
jag vet inte riktigt om det är på bättringsvägen,
eller inte.
jag känner mig så himla slapp i kroppen.
och honeyboney börjar att känna sig trött han också.
jag hoppas att han verkligen inte blir sjuk han också.

sen jag var inne här sist, så har det inte hänt mycket.
jag har sett en film, "the holiday"
ååh, man blir ju så jävla kär då man ser den filmen.
jag bara stört grät, och då blir det inte bättre med förkylningen.
men det är ju sånt man får ta.

sen har jag sett lite på tv, samt att jag har vart på ica.
marcus kom hem och skjutsade mig på en gång.
där handlade jag c-vitaminer, halstabletter, godis (a), och cigg.
och det känns bra ändå.
fast jag nu har godis hemma så känns det inte som ett tvång att jag ska äta.
så vi får se om jag får nått infall, eller om
det går att hålla sig.
just nu är jag så himla mätt på mina nudlar.

dagens kost:
smootie på morgonen.
(soyamjölk(vanilj), hallon & björnbär)
nudlar
(kycklingsmak + hönsbulljong i)
c-vitamin
(hallonsmak)
sen har jag bara druckit så in i helvete med vatten.
men det går lix fortfarande inte åt något håll.

men jag äter sunt än, och det är ju det som är huvudsaken.
och jag hoppas att det kommer till att gå.
jag menar "fet eller het"?
det är ju inte en speciellt svårfrågad fråga.
och det finns nog bara ett specificikt svar.
i allfall för mig, och jag vill vara het.

honeyboney ligger i sägen nu.
och ska vila, och snart ska jag se lasvegas!
det var ju så himla spännande igår,
och man vill ju se vad som händer,
vad ska hon göra med pistolen, m.m.

nåja, nu ska jag gå ut med min tessilago.
sen ska jag krypa ner med gubben.

xoxo<3


nu är det ju så att min honey har fått sin skoter såld. :/
det är ju bra, för att han behöver ju pengarna.
men det är ju ändå en massa tråkigt som fan.
jag kommer att sakna denna pärla som satan.
men aja, det är helt okej :)

sen så har man ju sett tv nu, och jag känner
mig fortfarande inte pigg alls.
det är inte det minsta kul att vara så här sjuk.
jag känner mig piss dålig.
och jag kommer nog inte att klara av skolan imorgon heller.
men jag hoppas det i alla fall,
och jag har ju så klart ställt klockan.

sen nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
känner för en facemask.
men jag vetta fan om jag is.
jag tror att jag ska göra nått kvälls mål nu.
och sen sova så gott.
vill verkligen sova nu!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du kommer inte att gå ner ett dyft av att äta det där. Du behöver näring, så se till att äta ordentligt hur du än gör, men träna mer istället. Nudlar innehåller nästan ingen näring överhuvudtaget, så med den där kosten är det inte konstigt att det inte händer något.

2009-01-08 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0