.- 6 Januari



Godmorgon.
idag får min älskade tess äran att vara med på min blogg.
hon är mycket bättre idag, och hon går inte runt och snäller hela tiden.
bra bra, peppar peppar.

Igår så kom marcus hem kl halv nio.
han är så himla söt, men det var ju för att det var dag innan helg dag.
och då så slutade dom kl 8.
annars på eftermiddagarna så ska man sluta klockan 10.

men då han kom hem åkte vi till gnarp och handlade en korv på statoil.
sen så drog vi "raggen" där också, sen in på ok och handlade sallad.
mums.
vi vart så himla hungriga efter att ha ätit korven,
och jag kom ju på att jag inte har ätit nått på hela dagen!
hahaha.
men det kommer ju sen i alla fall ;>

sen åkte vi in till hans mamma och björn ett tag.
hämtade en batteriladdare där,
och sen så drog vi oss hem och såg på tv hela kvällen.
det var fett mysigt.
och jag hade det så himla lugnt och skönt.

nu på morgonen har jag duschat, och jag ska snart sminka mig.
jag vill inte se ut så här.
men aja, jag kommer ju att bli snygg! x)
(eller så inte, men drömma går ju som sagt .. )

ikväll/eftermiddag ska vi tydligen äta hos marcus mamma.
det ska bli himla trevligt och säkert gott!
man tycker ju alltid att det är skönare att äta borta, slippa disken och så.
men framför allt så är det ju absolut godare!
sen är dom ju så himla snälla hela hans familj, så jag längtar! :')

imorgon börjar skolan om igen.
det ska ju bli en trevlig syn och se hur det ska
gå för lilla mig att ta mig upp kl 6 på morgonen, då jag verkligen
har varit så dum och vänt på dygnet nu på jullovet.
men aja, det är ju mitt problem, och mitt misstag.
men det ska nog gå fin fint!
det är ju lix så att man har ju inte något speciellt val heller egentligen.
man måste ju gå för att få några betyg.

men det är ju bara denna termin kvar nu.
den blir det ju studenten och en massa jobb.
och jag längtar tills jag kan lev apå mina egna pengar.
det ska bli fett skönt, och jag hoppas verkligen att det finns jobb för mig också.
eller ja, jobb finns det alltid.
men jag kan ju hoppas att det finns i närheten.

denna månad ska jag verkligen leva snålt.
jag har tom sparat pengar som jag absolut inte får röra!
haha, jag hoppas verkligen att det kommer att gå.
eller ja, det ska gå!
för man behöver alltid en buffert.
och jag har varit fett kass på det, men nu är jag på gång igen!
muha!
 
jag har så himla mycket tankar och funderingar nu ..
nu då kroppen börjar att lugna ner sig efter 1 år och 10 månader ..
så har jag verkligen börjat att tänka, och jag inser att det har hänt så jävla mycket.
mycket saker som inte alltid är så himla roliga,
saker som jag önskar att det inte hade hänt.
saker ..
jag får lite panik.
jag vet inte vars jag ska ta vägen.
men jag har ju så klart min honeyboney,
han hjälper mig då jag vill falla tillbaka lite granna.
men jag tar mig ju alltid upp sen.



Dagen outfit:
- tröja (gina)
- mjukbyxa (stadium)
- sockar (jc)
- tjock sockar (ella)

Jag tänkte att jag ska börja med det.
men jag pallar inte att lägga upp bilder än.
jag vill fört bli lite mer tränad och så.
men det kommer det också. och det är ju innom en snar framtid.
så jag tycker verkligen att ni ska hålla ut!




snacka om lite in snöad bil.
detta var uppe i våran/min stuga.
farfar's bil var lite kall som det såg ut.
och jag skulle då inte försöka ens att söka någon värme i den.
dock så ska ju snö isolera väldigt bra, men det är nog om man har varmt redan.
men jag skulle inte vilja sätta mig i den här bilen och åka nå långt.
den skulle nog precis ha hunnit bli varm då man kom till jokkmokk.
haha.

men det var så himla trevligt där uppe.
jag fann verkligen mitt lugn i själen.
och det känns fett bra med mig just nu.
jag mår bra. även fast jag får lite panik. men jag mår bra.
jag går inte omkring och är ledsen, eller arg på någon.
utan jag är bara jag. jag tänker på bara mig.
(och självklart min sambo + djurena)
men man måste nog hitta sig själv för att kunna leva.
så där hade nog marcus systra Hanna rätt.
och jag tackar henne för att hon sade det! ;>

nu så kom björn en sväng.
han har kört skoter hit, den är så himla snygg hans skoter.
gul och fin, om det bara hade vart en kisse!
hahaa, nej, men den duger. den är himla fin.
och marcus är nere i källaren och håller på med sin vedpanna.
det börjar ju bli dax nu tycker man ju att den ska bli klar.
så att man kna få värme här inne, och bara mysa.
men det är ju på g nu, och han håller på att ta bort allt varm vatten ;<
men som tur är så har jag duschat redan.
och ska ringa till hans farmor och fråga om jag får låna hennes ikväll.
man vill ju vara fräsch till skolan imorgon!

nå, man kanske skulle gå och göra någon nytta.
men jag vette fan vad.
jag ska nog ringa till mamma och pappa och höra hur dom mår idag.
dom hade nog himla trevligt där igår.
och inte var dom nykter heller tror jag.
men det måste dom ju också få göra ibland, festa till det lite :>
så jag klagar inte!

PUSSEY!


god kväll!

nu så sitter man här igen.
jag har väldigt lite att göra, men det är himla skojjigt ändå.
muha.
marcus är nere och håller på uti pannan.
jag hoppas verkligen att det är klart snart.
men i det tempot som han jobbar i så är det nog inte några som helst problem!

vi var ju och åt middag hos monica & björn nu.
med alla honeyboneys syskon.
och alltid var det lika trevligt, och så klart lika gott!
det bjöds på köttfärssås och spagetti, samt sallad.
mums, jag höll nog på att äta ihjäl mig,
det är ju nästan så att man skämms.
men det ska man nog inte göra, men ändå!

sen så är det ju skolan imorgon också.
jag har tagit fram kläderna som jag ska ha.
det blir ett par mjukisar, t-shirt och en kofta.
jag känner inte för att vara nå mer avancerad.
jag duger bra som jag är.

sen nu ska jag faktiskt ta och tjocka i mig lite glass.
och se på tv. jag förtjänar det.
sen blir det en tidig kväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon.
jag hoppas verkligen för hela min själ att jag tar mig upp nu!
men det ska nog gå så bra så!

jag känner mig mycket bättre idag i allafall.
jag har ju vart sjuk sen dagen innan nyår.
och idag först så känner jga mig frisk!
och det känns helt underbart.
man ska absolut inte klaga, inte det minsta!

nå, men jag ska gå ut nu med min hund,
och ringa till min mor och höra om dom tagit sig hem än.
pratade med henne idag, och dom hade haft det himla kul
& så klart en massa trevligt.
dock är jag lite nyfiken, men om vad ska jag absolut inte
tala om här, för ja. det är inte nått som alla ska veta ;b

nåja, vi hörs säkert imorgon gott folk!
ha det så himla bra nu!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0