.- 5 Januari

Goddag!

nu var det ju ett tag sen man skrev här igen, jag ska bli mer aktiv.
men det fnns som inte någon tid just nu.
då det är lov så har man ju vart med familjen,
och så har man ju bara slappat så att man lix
är pigg och glad nu då skolan börjar om.

igår så sov jag till halv två.
och jag kna ju säga er att det var tur att marcus väkte mig då.
för annars hade jag nog sovit än.
men det är ju så då en sjukdom går ut ur kroppen.
man får liksom leva lite med det.

sen så gjorde vi inte nått speciellt alls egentligen.
och idag vart det en sovmorgon också.
marcus började ju att jobba idag, så han har åkt nu.
han jobbar eftermiddag idag.
så han fick ju också en liten skön början på det nya året.

han slutar klockan 10 ikväll.
och jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess.
men jag ska försöka att plocka ihop lite saker här hemma, och damsuga.
få lite snyggt.
och så klart så vill jag ju tända lite ljus, samt att ta lite bilder.
imorgon så börjar jag sten hårt med mitt nya liv.
det har faktiskt gått bra ända tills idag.
men imorgon gäller det.

då jag jag frisk, och det blir att gå lång prommis med tess.
sen så ska jag ju så klart fixa lite till skolan på onsdag också.
det måste ju hinnas göras!

i veckan tror jag att det bara blir en mjukstart på skolan.
man kan ju bara hoppas.
och det känns så himla bra.
detta år ska bli fett mycket bättre än -o8
även om dom första dagarna sög.
men det löser sig nog.

jag har kommit in i en period.
jag är nästan aldrig inne på bdb mer ..
känner mig med bekväm med bloggar,
jag vet inte hur många jag egentligen följer just nu.
men jag är som besatt.
och jag vill också kunna leva på min blogg.
det lär nog aldrig hända, men drömma går ju.

min hund är skendräktig också.
det är fett jobbigt, hon tror att kattungen är hennes valp.
och då han inte är med henne så gnäller hon.
och det är inte lite eller ibland. utan det är konstant.
fett drygt.
men jag älskar henne ändå :>

sen tror jag att DHW börjar om idag, 
och då så måste jag ju sitta bänkad framför tv:n. 
sen vill jag ju att greys ska börja med. 
och andra avenyn så klart.
men det kommer väl det också. 
ska kolla om det finns någon bra film att tanka ner också. 
så att man får nått att titta på.

sen har min kusin fått barn också. 
en flicka, hon var jätte söt!
hon fick den 1 januari. 
grattis Lovisa! :>
jag önskar er all lycka i världen med erat liv! 

har faktiskt lite planer för denna blogg nu också. 
men de kan inte riktigt sätta igång än.
men det kommer, och då tror jag att det blir roligare att läsa också. 
jag är nästan säker! ;) 

nå, kanske uppd. sen. 
ska dra mig nu. 

PUSSEY! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0