.- 31 Januari

helg helg och åter igen helg!

det är så himla skönt.
jag har lite pengar kvar denna månad,
och jag är så himla glad över det.
denna månad ska jag verkligen spara en massa!
haha, jag ska starx ner på ica och handla.
det vart inte igår.
men idag så blir det, för att jag ska baka.
och ikväll ska jag gå en tur och kolla om någon är
sugen på en massa gofika! ;>
jag kan ju bara hoppas!

det är mina planer för dagen.
samt att jag ska fixa till mig så klart.
men inte än, för jag måste
köpa mig en ny maccara idag på ica.
jag hoppas att dom fortfarande funkar på
mina ögon, så att det inte ser helt sjukt ut!
haha.

nu på morgonen har jag och marcus bara myst.
det är så himla skönt, och jag älskar
honom bara mer och mer för varje dag.
han är absolut den bästa jag vet.

idag ska vi käka nå gomat.
men jag vet inte vad än.
men ajg kommer alltid på nått.
kanske nå kött &potatis i ugn.
men aja, det blir säkert bara bra! ;>

ska gå och fixa håret nu i alla fall.
sätta in alla mina tiotusen produkter!
haha, men det är ju så himla kul.
jag älskar att hålla på med håret.
dock blir det inte så jävla ofta bra.
men det må då vara ödet.
haha. ;>

PUSSEY!  ♥

Kommentarer
Postat av: Kajza!

Nu får du nog allt ta å länka mig!! :D

2009-02-13 @ 12:25:00
URL: http://kajzaedfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0