.- 31 Januari (kvällen)

hej och hopp sa grodan. ;>

nåja, jag har bakat hela dagen,
och varit ute en stund och sålt.
det gick bättre än jag väntade mig.
jag trodde inte att jag skulle få nått sålt.
men thji fick jag!
jag skrapade ihop 100 :-
jag är så himla nöjd över mig själv!
haha. ;>

sen så har vi vart hos marcus farmor,
samt hos hans mami.
det var himla trevligt där.
det var skönt att få surra av sig lite.
och jag tror nog att bea & marthina blev
gode så less då jag bara surrade.
men de får lära sig att leva med det!
haha. :>

sen nu så har jga fixat en snygg design,
eller nej, inte jag, utan mig gubbe.
och jag ska klirra det sista på den
imorgon, och försöka att få den på plats .
har redan testat, och det gick.
men måste verkligen få den lite bättre.
men det ska jag lösa.
jag klirrar allt! ;)

hittade en bild på mig,
som är sen i oktober -o7.
kolla här, jag hoppas då att
det syns i alla fall lite att man har gått ner!
(men mer ska det bli eofs!)

denna är från noll sju.
tillochmed marcus sa att det syntes en massa ;o
haha. så lite glad vart man idag.
men ska klirra mig lite vatten nu.
sen ska jag sleepa.
eller ja, ut med hunden, röka, borsta tandis, skölja munnen, flourtablett.
sen sängen, och se lite tv!

men ha det bäst,
jag kommer att sakna dig marcia på måndag!
men ja hoppas att ni får en kalas tur! (;

PUSSEY! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0