.- 31 Januari (dagens)

DAGENS:



Humör: myshumör.
Problem: inet problem alls idag, det skulle vara maten i såfall.
Kläder: svarta legins, blommigklänning.
Plus: att det är helg, samt sista januari.
Minus: inte ett minus idag heller, jag är på topp.
Frisyr: utsläppt, men fixat med plattång osv.
Låt: ingen låt än idag, men senare kanske.
Händelse: att marcus väkte mig, och jag vart arg (det har inte hänt nått spec än).
Planer: baka och sälja, samt käka godingmat.
Dagens drog:
mina älsklingar till djur samt datan, ciggen och musiken.
Dagens måste:
ner på ica och sätta igång, kan inte lata mig så här.
Saknad: inget idag, jag har allt jag behöver.
Önskan idag: att någon vill handla fika av mig, och stödja mitt uf.
Ser fram emot: finalen i kärslaget! (som en gammal kärring!). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0