.- 30 Januari (kvällen)

godkvall allesammans!

nu så sitter jag här en snabbis,
det är ju paus, eller ja. den långa
pausen i let's dance.
så jag snabb uppd, här det sista nu inför kvällen. :>

jag håller ju självklart på Laila bagge.
hon är så sjukt snygg, och en
ruggit bra dansare framför allt.
så jag hoppas att det tar henne till final. :)

idag åt jag och gubben på pizzerian.
jag tog en jätte god pizza med
kebab, lök, ost, bea & fefferoni.
den var jätte god, men jag orkar
ju fan ingenting nu för tiden.
så jag lämnade nästan halva. :o
tur att jag betalade den själv, så
behöver jag inte få dåligt samvete.
haha.
(jag har ju kunnat ta hem doggydag, men orken)

efter det åkte vi till stig, och bytte bil,
samt satt där och surrade en stund.
så himla trevligt, det vart prat om
det ena med det andra.
och ja, det är alltid lika kul.
han är min fetaste idol han ;>
(men michaelas mamma ligger i hälarna på honom!)

nåväl, imorgon blir det en slapp dag.
ska baka som fan, och sälja det.
få ihop lite extra pengar.
så jag kan spara till då det verkligen behövs.
jag hoppas att det i alla fall blir en liten slant.
men jag skulle ju inte tacka nej om det vart en större.

jag ska dra mig tillbaka nu,
marcus vill ha datorn och utveckla sin nya ide.
och den är verkligen kung.
så jag kan förstå honom,
men samtidigt så börjar ju snart programmet om!
så jag ska skynda mig.


imorgon kommer ett inlägg som handlar
om mig, och vad som har hänt lite då och då.
samt att nu! nu nu nu startar en frågestund
om mig, ni får fråga vad ni vill, så lovar jag att svara
imorgon på alla! :>
så fråga på, detta är er chans att få veta saker! :>


PUSSEY! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0