.- 30 Januari (halv fyra)


så här var det meningen att jag skulle se ut idag,
och ja, eofs. så såg jag ut så här också.
jag vet, jag är läcker som satan.
så man ska inte klaga.
nåja, nog om min klädsel idag!

jag vart till tandis.
jag åkte dit med michaela och hennes mamma.
så söta dom är allså!
gillar den damen starkt. (:
nå, vi kom dit typ halv två, och jag fick komma in
på en gång. (jag skulle egentligen vart där kl 3)
så jag var överlycklig.

jag hade då inte ett hål, bara tand sten :/
är fortfarande lite öm i munnen,
för dom är ju så himla hårdhänta de där.
det är ju inte jätte kul faktiskt.
men tur i alla fall att jag slipper laga!
eller lacka eller nått.
jag är så himla stolt över mina
tandisar.



dock var michaela lite så här arg på vi skulle hem,
för de hade inte fixat det där hon
egentligen hade apa ont, värsta dåligt!
dock så tror jag att dom kommer att få fan,
för hennes mamma var inte glad.
så jag tror inte dom riktigt vet vem dom leker med!

dock är hennes mamma bland
dom tuffaste som jag mött!
himla trevliga! :')

nåväl, då jag kom hem nu så
var marcus redan hemma ;o
hahaha, jag vart så himla förvånad.
men han är ju trött och det kan man ju
verkligen förstå.
han har ju jobbat sen tre inatt.
så han sover nu så skönt.
jag ska nog joina honom.
men först så ska jag ta en varm och skön dusch! ;>

pizzerian eller marias idag:>
mums, det är ju ändå fredag!
man måste ju få unna sig nått!

PUSSEY! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

dom ska då fan inte få en jävla krona av mig inte ;s och dom kommer ju få en glad mamma i telefonen på måndag :D hahaha! :D

2009-02-01 @ 00:32:23
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0