.- 3 Januari

gott nytt år, och hoppas att alla får en god fortsättning. :)

nu är vi hemma i harmånger igen, och det känns så himla skönt.
nog stämmer det alltid "borta bra, men hemma bäst".
man sover gott som fan i sin egen säng,
och maten hemma smakar också bättre.
men det har varit skönt att bara slappa och varit borta också.
man ska inte klaga, och jag har ju den bästa familjen ever! <3
me love you!

igår sov jag bort typ hela dagen, eller till
halv tolv, men det är länge för mig.
men det behövdes, inte för att jag var trött.
men för att jag ska bli frisk någon gång,
för denna förkylning verkar vilja hålla i sig ett bra tag till. -.-

men nog längtar man ju lite till skolan ändå.
till alla sina vänner och så.
men lektionerna kan ju gå fett bort!
haha.
och på måndag är det ju trettondagsafton.
mys, undra vad man ska hitta på då för nått! :>

idag har vi vart i stan.
jag var på dollar och fyndade lite,
nå gardiner och så lite dukar, sköljmedel och sånt.
sen var jag och gubben på jambo.
mys, det blev en greken idag. :>
mums!
och sen så var vi på comfort och sist och handlade på prix.

och nu är vi hemma, och vi har inte
någonting speciellt planerat idag.
men det gör inte nått.
jag vet ju inte hur mycket jag orkar, jag vill ju bara bli frisk!
men jag kommer nog att bli det också någon gång!
ska gå och leta reda på mitt leg nu!
jag vette attans vars jag har det ;b


xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0