.- 28 Januari (lista)

OM DIG:

1. Namn - Hilda Forsberg
2. Bor - Harmånger
3. Syskon - Joel 16
4. Ålder - 18 men blir 19 snart
5. Född - 5 april 1990
6 Ögonfärg - Blå
7. Längd - 162
8. Sko storlek - 36-38
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Vädur
11. Hårfärg - urtvättad brunett, egentligen blondin
12. Födelseort - Boden BB

DAGENS..
1. Låt - Mariah carey - hero
2. Saknad - Peterbby
3. Kläder - pyjamas (a)
4. Smink - inget
5. Underkläder - gula trosor och randig bh
6. Mat - ingen än så länge
7. Köp - ingenting än, men blir cigg ikväll
8. Göra sen - fortsätta min storstädning
9. Godis - inget nu på en vecka och tre dagar
10. Pinsammaste - hmm, inget jag skäms inte för mycket

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - jag har aldrig prövat
2. Tycker du om godis - ja, det är väl gottans, men glass är bättre
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - ja, nu är det aldrig
4. Äter du oftast nyttig mat - njae, husmanskost, med mycket grönsaker
6. Är du stark - nej verkligen inte
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - i axlarna/ryggen, och i käkarna så klart
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - ja, vissa dagar. det ska man tycka om sig själv
10. Du ger mycket komplimanger till andra - ja, det gör jag faktiskt, så gott jag kan
11. Är du nöjd med ditt förnamn - ja, nu är jag det. men inte då jag var mindre
12. Du tycker att du själv är smart - ofc, men det betyder inte att andra tycker det
13. Vad är det sämsta hos dig - att jag är lat som ett piggsvin
14. Vad är det bästa hos dig - att jag är rak, och ärlig
15. Har du bra självförtroende - ja, nu har jag det, men det kan självklart bli bättre
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - hmm, 2 kanske, ibland mer. det är olika
17. Du tycker om att vara med killar - ja, det gör jag verkligen
18. Känner du dina grannar - noway, men vi hälsar på varandra ändå
19. Vad har du för färg på dina underkläder- jag har inte bytt sen jag satte mig här, så samma som sist
20. Använder du BH varje dag - ja, det gör jag
21. Svär du ofta - alldeles för mycket, men försöker att bättra mig
22. Gillar du skolan - ja, vännerna och alla trevliga surrstunder men inte lektionerna
23. Spelar du något instrument - nej, förr spelade jag flöjt
24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - handboll, fotboll, bugg, innebany och tennis
25. Har du några tatueringar - no, inte än. men väldigt snart (då jag har pengar så smäller det!)
26. Har du några piercningar - öronen & tungan
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - inte så himla ofta, då jag kammar mig/sminkar mig bara
28. Tycker du om djur - jao, älskar djur

BRUKAR DU...
1. Sova - ja, på natten och ibland på dagen
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej, absolut inte
3. Röka -  ja, varje dag, dumt nog
4. Snusa - nej, det är vidrigt
5. Dricka - ja, på speciella tillfällen
6. Skada dig - nej, inte med vilja i alla fall
7. Klä dig i svart - ja, ibland
8. Hata folk - nej, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. det är ett starkt ord det där
9. Lita på folk - ja, på ett fåtal
10. Skada dig med flit - absolut inte, finns bättre saker att syssla med
11. Drömma mardrömmar - väldigt sällan nu för tiden, förr var det jämt
12. Gå i skolan - ibland
13. Gå i kyrkan - noway
15. Vilja dö - ja, då man inte har nå pengar, men inte seriöst.

NÄR...
1. Åt du senast - igår kring 5
2. Läste du ut en bok senast - före jul
3. Köpte du något senast - i förrgår
4. Svor du senast - igår säkert
5. Sjöng du senast - idag när jag håller på att städa
6. Klagade du senast - hmm, jag minns inte
7. Klantade du dig senast - minns inte det heller faktiskt

HAR DU...
1. För många vänner - man kan aldrig ha för många, men ajg har de bästa
2. Förföljelsemani - nej, skulle inte tro det
3. Någon annan psykisk sjukdom - nej, inte detta heller
4. Skadat någon - hmm, jga kan komma ihåg någon gång, så ja det har väl hänt
5. Färgat håret - för ofta och för mycket
6. Några piercnings - been there, done that
7. Några tatueringar - no, inte yet
8. Egen dator - nej, men vill vekrkligen ha en
9. Gjort bort dig rejält - ja, säkert någongång, kanske speciellt på fyllan

ÄR DU...
1. Snäll - ja, för det mesta, jag bits då i alla fall inte
2. Snygg - inte idag kanske, men annars då man har gjort sig snygg
3. Söt - ja, varje dag
4. Lång - inte speciellt faktiskt, och det är tråkigt
5. Kort - ja, om man jämnför med marcus i alla fall
6. Klantig - njepp.
7. Tönt - det är jag säkert, på vissa kategorier
8. Tjock - ja, just nu är jag inte smal, så ja. jag är tjock
9. Smal - nej, inte ens lite
10. Romantisk - nå, det händer väl att jag har mina stunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0