.- 28 Januari (kvällen)

god eftermiddag :)

jag hoppas att alla haft en lika skön och bra
eftermiddag som fröken forsberg här har haft.
jag har sett på tv, och så klart ätit mat.
vi käkade hemma gjort pizza som sagt.

det vart skit gott, och inte lika onyttigt heller.
på min pizza hade jag, tacofärs, kyckling, ost, curry & grillkrydda.
så fett jävla god den vart.
men orkade inte hela, så tess och kattuungen
fick ta och dela på halva, men de verkade då
inte ha nått emot det så.

jag var nere och fixade i garderoberna.
och i mina hyllor var det ändå inte så pjåkigt.
det var värre i marcus.
haha, då jag började att ta ur hans kläder
för att vika in dem, så var min enda tanke
"vad i helvete har jag gett mig in på?"
haha, han har kläder i överflöd den karln!

dock har han nog inte sett det än.
och då han gör det ändå, så kommer
han inte att säga tack eller nått.
det är lite tråkigt, men så är han som människa.
och jag kan inte ändra någon annan än
just jag, mig själv.

sen fick jag brev idag från swedbank.
hahaha, jag var bara tvungen att ringa marica och berätta.
i det brevet stod det hur mycket jag gjort av
med 2008, jag fick mitt kort i maj.
så från maj, till dec -o8 har jag gjort av med 23 000:-!!!

jag fattar inte hur jag har fått alla pengar.
ja, jag fattar det inte, jag har inte jobbat i sommar,
jag har inte gjort nått speciellt.
jag har bara haft studiebidraget.
och just nu har jag enbart en skuld på 900:-
så allså har jag haft 23 000 :- detta år.
eller ja, förra året.
vad fan har jag fått för de pengarna? :o
haha, inte lätt att veta men aya.

jag är lite sur/irriterad just nu.
igår så var ju jag tvungen att elda.
jag började med det kring kl 2.
och på kvällen klockan 9 så gick jag ner och duschade.
men vattnet var inte varmt.

idag så skulle jag duscha på morgonen då.
tänkte de har ju glödigt inatt
(marcus la på innan vi gick och sov, då var klockan 10,30)
så då tänkte jag, en skön morgon dusch.
och det finns inget varmvatten.

jag är så jävla less, jag kna inte duscha på morgonen,
och inte heller på kvällen.
jag kan inte diska eller nått.
för nu sen vi satte igång den där pannan,
så har vi fan aldrig haft varmvatten.
jag blir ledsen och arg.

och marcus säger att vattnet blir varmt på en timma.
ja, pyttsan.
det är ju bara skit snack.
dock är det ju inte hans fel.
men han ger mig ju så dumma svar ibland,
så han gör mig ju arg på honom.
nåja, ska gå ner och kika nu hur det går.
ska bara klirra en cigg först.
så jag lugnar ned mig.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0