.- 28 Januari (dagens)

DAGENS:



Humör: otroligt glad och positiv till allt.
Problem: att jag inte hunnit bära ner alla kläder än till källaren, samt hunnit vika allt.
Kläder: vita pyjamasbyxor m.nalle puh & en svart t-shirt. (idag också)
Plus: att jag har storrensat och gjort en massa nya saker.
Minus: att jag bara har en cigg kvar, och orken att gå till ica finns inte.
Frisyr: uppsatt idag faktiskt, grymt skönt.
Låt: miss li - oh boy.
Händelse: att jag klev upp i tid och har verkligen hunnit med mycket.
Planer: att hitta någon mat att göra, samt cheka garderoben.
Dagens drog:
mina älsklingar till djur samt datan, ciggen och musiken.
Dagens måste:
bli klar med allt som jag påbörjat, samt gå ut med alla sopor.
Saknad: älsklingen, han är ju bara på jobbet, men ändå.
Önskan idag: att någon skulle föra över pengar till mig, sisådär 500 :-.
Ser fram emot: då allt är klart och vi har skitsnyggt hemma!



jag håller på att städa här för fulla muggar.
och det grå så jävla bra, men man måste ju ta en paus ibland också.
men det känns så himla bra.
jag lyssnar verkligen på gammal musik nu.
det är markoolioo - milenium 2.
haha, inte det nyaste, men det kan vara kul ibland.

jag har rensat i köket, i sovrummet, och
på en massa sndra ställen.
ska ner i källaren nu på en gång och
bara slappa, haha!
nej, jag ska riva ut alla kläder i garderoben, och vika
in allt så det blir någon ordning.
samt starta igång en tvättmaskin.
för det är lix lagomt mycket tvätt till en sån nu. (:
bäst att göra så, så att man inte får hur mycket tvätt som
helst igen, för det är så himla jobbigt.
haha. :D

kollade maricas nya bloggdesign jobb,
så jävla snygg designen vart marica,
du är ju apaduktig.
och hanna vart säkerligen jättenöjd! :D
(snart kan du ta betalt)
muha! =^-^=

funderar om vi ska käka hemmagjord pizza idag.
innan lix osten/ skinkan blir dålig.
hmm, ska prata med gubben nu då
han kommer hem, han vill nog det.
eller ja, han går ju med på allt!
haha, detta lät sjukt, men inte så menat!

"ledarna i världen dom vill vänta
tills i morgon, tror att man kan stänga
av och bara börja om, men vi värderar
livet så följer inte dom.
då vad e på gång, jag frågar så vad e på gång?

allt du äger är ingenting värt, om du inte
väljer vad du har kärt.
och ditt hus är aldrig nått hem,
utan kärlek är du alltid tom hänt."


jag älskar denna text.
tack tack till den som fick
mig att börja lyssna på denna låt! :>

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0