.- 27 Januari (kvällen)

ja, nu har man lagat middag.
det vart plättar idag, åt hela tre stycken.
dock heter det "tunna pankakor" här nere
i sverige, men för mig är det alltid plättar.

jag har eldat i pannan idag,
pratat med min pappa i panik.
försökt att få tag i marcus.
men det får väl vänta tills han kommer hem då.
det finns fortfarande inte något varmvatten.
men det är på god väg.
var ner nyss och la i mer ved. (:

nåja, nog om pannan.
jag har tagit en snabb paus i tvtittandet.
det vart ju så himla jobbigt att bara ligga ner.
men snart så börjar det om igen.
ska se om 10 min.
då är det unga mödrar.
det är så himla bra, och jag tycker att dom är starka som klarar av det.
samt att nu är det inte många timmar kvar tills marcus kommer hem.
jag saknar han, det är lite små sjukt.
men jag är pussgurka ju!
hihi :*

nåja, jag kämpar på med att inte köpa/äta godis.
och det går riktigt bra.
men idag har jag haft sug som faan.
det är verkligen inte roligt.
men jag tänker bara att jag måste ju bli fin jag också.
och då fungerar det.
samt att man kan ju knapra på en morot.

haha, men nu ringer mamma!
ska surra med henne :*

PUSSEY!


helvetesjävlaskit ekonomi.
jag blir så jävla less på mig själv att jag aldrig lyckas att
spara ett enda öre.
hur jävla klantig får man bli då?

jag vill bara tjäna en massa pengar nu.
eller verkligen vinna en trisslott.
jag behöver det.
jag mår verkligen inte bra nu.
jag vill bara lägga mig ner och dö, fattar ni?
jag hatar att inte ha nå pengar!
det suger jävlat röv!
jag vill bara lägga mig ner och ge upp!

(dock ska jag verkligen inte göra det.
för jag ska inte vara en klen skit, jag ska kämpa.)

men varför vinner aldrig jag på en trisslott?
varför kan aldrig jag ha den turen?
nåväl, nog tjatat och argat (xD)
men ja, ibland så måste man få ur sig saker och ting.

jag har sett topmodel, och jag blir så himla
glad då majorie (stavning) vinner.
hon är så jävla söt, och jag håller
stenhårt på henne.
och hon är vacker rent naturligt.
så ja, hon vill jag ska vinna, alla andra är falska.

nu ska jag snart sova.
och marcus kom hem tidigare än väntat.
jag vart överlycklig!
han är så fruktansvärt underbar!
jag fick en massa pussar! :*

ska mysa med han nu också.
godnatt, och sovgott alla bby's!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0