.- 27 Januari (Dagens)

DAGENS:



Humör: det fungerar, väldigt bra.
Problem: att jag insett att jag verkligen behöver gå ner i vikt nu.
Kläder: vita pyjamasbyxor m.nalle puh & en svart t-shirt.
Plus: att mina djur är änglar idag.
Minus: att jag inte vet hur jag ska göra nu för att gå ner i vikt, behöver eran hjälp.
Frisyr: utsläppt idag också.
Låt: ingen musik idag, men isf pink - so what.
Händelse: att jag var vaken kvart över 6.
Planer: att gå ner och cykla nu, sen kolla om man kna äta nätt här.
Dagens drog:
mina älsklingar till djur samt datan.
Dagens måste:
cykla, duscha och umgås med tess.
Saknad: moa, jag saknar henne mest, just idag.
Önskan idag: att jag blir piggare i kroppen och orkar mer saker att göra.
Ser fram emot: då marcus kommer hem så jag får en puss. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0