.- 26 Januari

godmorgon!

nu är man finally på skolan, det är så himla skönt.
kanske inte riktigt att man har lektioner.
men att man är här.
och att man får närvaro, samt att träffa alla.
studibidraget kommer att fortsätta
att komma ni på mitt konto.
weei.

igår så var det en väldigt slapp dag.
hade inte mycket att göra,
men äntligen så städade jag nere i källaren,
samt uppe.
och det vart så snyggt så.
vi bytte sängkläder, och det är så himla mysigt
att somna då det luktar fräscht då.

idag ska jag vara på skolan hela dagen.
Rangdhild ska gå ut med tess,
så jag behöver verkligen inte oroa mig.
och det känns så himla bra.
och jag är nöjd över mig själv.

sen ikväll ska vi laga mat, typ kebab eller tacos.
och det känns så himla skönt att
ha en matlista, samt att man har mat i
frysen, kylen & skafferiet.
men jag vet inte riktigt vad det blir för mat än.
jag vet inte vad jag riktigt är sugen på.
haha, men jag får väl ringa min man.

nåja, ikväll ska jag skriva en uppsats i svenska.
det är nog inte så svårt,
jag hoppas inte det.
men jag skulle göra den ihelgen,
men jag har ju lix haft fullt upp med att
plugga den andra kursen så den vart klar.

nåja, ska börja på att jobba nu jag, har inte riktigt
tid med att uppd nu.
inte om jag ska hinna ikapp i skolan!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0