.- 26 Januari (kvällen)

nå, då jag kom hem idag och skulle tina
köttfärsen till tacosen så finns inget varmvatten.
måttligt irri/sur jag vart.
jag vart inte ens lite glad.
men aja, vad ska man göra då?
det var ju bara att sätta igång med att elda.
det finns ju inte annat.

sen så ringde mamma idag och sa att ella
fick åka in med abulans imorse .. :/
(ella är min pappas mormor)
men jag har vuxit upp med henne och hon har funnits
där och allting i hela mitt liv.
jag mår verkligen inte bra nu, och tårarna kommer och går.
jag hoppas bara att hon blir frisk snart.
jag behöver henne här.

nå, hon kämpar med all säkerhet på.
jag älskar henne och det vet hon.
så jag tror att hon käpar för det.
eller jag hoppas då det i alla fall.

sen så lagade jag middag till marcus då han kom hem.
det vart tacos idag.
mums, det vart riktigt gott, och han verkade
då glad över att det fanns mat på bordet.
men lite tråkigt vart det då det inte
fanns nå creme fraise, dock vart det ju nyttigare så.
ikväll ska jag ner en snabbis på ica.
jag måste handla cigaretter.
har rökt min sista nu.
men ajg klarar mig några timmar utan så.
jag ska gå då maten har sjunkigt.
och det kan ju ta sin lilla tid.

jag måste plocka av bordet också.
men det hinner jag.
imorgon ska min älskling på en medarbetarutveckling med jobbet.
han kommer inte att vara hemma förän på kvällen.
så himla tråkigt, vad ska jag då göra hela dagen.
(utom skolan, för den ska jag på.)
men så himla kasst.
men jag är så glad för hans skull.
för just idag så fick han ett skit bra sak.
jag kan inte riktigt än säga vad.
men jag är så stolt över honom, för han svarade ja
till detta och det kommer att bli hur bra som helst!

erik ringde mig idag också,
jag vart så himla glad, och jag har verkligen saknat honom.
men han skulle ringa mig imorgon så skulle vi surra mer.
fast dock så surrade vi typ i 40 min.
men det är ju inte så pjåkigt.
han satt och väntade på en lektion,
han hade missat den tidiga bussen.
men så kan det ju gå. men kan ju inte alltid vara bäst.
haha, fast han kan.
men inte bättre än mig så klart (:

det är inte många av mina vänner som
ens ringer mig och så nu för tiden.
jag ringde dem lite granna då jag precis hade flyttat.
och då så sa vi alltid att "vi får höra av oss nu, jag kan ju också ringa"
men inte att någon har ringt till mig än. 
med då man då kommer hem till älvsbyn, 
då så ska jag höra av mig så att man kna hitta på nått. 
då duger jag?
lite smått irriterande det där. 

jag håller mig till bathilda, peterbby, erik, kajsa. 
de är bara dom som hör av sig. 
så ja, vill ni vara med mig annars, 
så får ni kanske höra av er lite innan jag kommer hem, 
för jag har ingen lust med det just då.
jag ska inte bara duga då det passar er. 
 
sorry men man måste ju inse sanningen också.
nåja, ska ner och kolla till gubben.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tar åt mig, men jag har hört av mig till dig när du varit där också faktiskt..

2009-01-26 @ 19:19:44
Postat av: Angelica

Det är sant!!!!

2009-01-26 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0