.- 26 Januari (dagens)

DAGENS:



Humör: på topp, som alltid.
Problem: att det inte finns nått varmvatten så jag kan duscha.
Kläder: svarta legins, grå klänning, grå sjal & mörkgrå kofta.
Plus: att min erik ringde mig idag, vart så himla glad.
Minus: att det går aldrig nå bussar nu för tiden.
Frisyr: utsläppt idag också.
Låt: måns - brother oh brother.
Händelse: som sagt, erik ringde, och ella ligger på sjukhus (inte kul, verkligen inte kul).
Planer: att gå en prommis till ica ikväll.
Dagens drog:
musik, vännerna & phoniie.
Dagens måste:
gå ut och gå, sova och duscha.
Saknad: ella, mina tankar går till henne hela tiden just nu. ♥
Önskan idag: att ella blir frisk och inte lämnar mig, att jag får en puss snart.
Ser fram emot: att äntligen få en sovmorgon imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0