.- 25 Januari

hahaha, såg att jag fått en komentar av min kära kusin.
och du Angelica, du ska bara veta en sak ..
jag är jävlat kung på att grilla. x)
haha, dock så var köttet rött innuti + att korvarna var iskalla.
men va fan, jag ägde ändå.
den kvällen hade vi kul som fan.
minns du? (:

(det var roliga tider)

nå, nu så har man vart uppe ett bra tag egentligen.
och jag har ändå inte hunnit göra då himla mycket.
jag förstår inte vars tiden bara rinner iväg.
men aja, man ska inte klaga, jag har ju hela dagen på
mig annars ändå.
jag har läst en massa bloggar,
och jag stortrivs med det!

igår så kollade vi körslaget,
och sen en liten bit in på king kong.
men jag tyckte att den var så himla läskig,
samt att vi båda var så himla trötta.
det är inte lätt att leva då,
så jag och marcus somnade klockan 11.
hmm, som ett gammalt par som variti
gifta i mer än hundra år.

nåja, sen klev vi upp klockan tio.
det är fett sjukt.
jag fattar inte hur jag kan vara så pigg hela tiden nu.
förut så gjorde jag ju inte annat än att sova hela tiden.
men jag äntar att tiden förändras hela tiden.
och just nu är jag i den tiden i mitt liv,
då jag verkligen vill leva ut det till fullo!

idag ska jag göra kycklinggryta och ris.
så himla gott, med an massa goda wokgrönsaker,
och creme bounjor, och så klart gott "kladdigt" ris till.
mums.

sen ska jag göra klart de sista uppgitferna till
handelsen nu.
jag har legat lite efter där.
men nu är jag på gång att komma ikapp!
nåja, imorgon är det måndag, och skola.
det ska bli kul att träffa alla igen.
och att lämna in arbetet till magnus ska bli det roligaste.
han ska få sig den där gubben nu!

nå, jag ska gå en snabbis och
göra mig nå nudlar, så fett gott.
kycklingsmak, det är den bästa.
samt att jag ska se lite på tv.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är fan inte kung på grilla! Forget it! ;) Ja vi hade skit kul, och vadå roliga tider??? Det kan man ju göra om, även om vi är ngr år äldre och inte ska ta en tripp till Luleå ;) Hahahaha! Men men!!! Visit meeee!

2009-01-26 @ 21:06:29
Postat av: Angelica

Vadå ni lägg er tidigt? Robert och jag ligger i sängen före 21:30, det är sent!! HAHA!! Nu dags för sängen :D

2009-01-26 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0