.- 25 Januari (kvällen)

ÅÅh, nu ser jag att jag fått min design!
så himla snygg den vart marica, jag är så
himla glad att jag har dig.
du är ju helt underbar kvinna! ♥
 jag hoppas att du kan berätta för mig hur du gör imorgon,
så jag kanske någon gång i framtiden kan klirra en
helt ny och fin design själv!


nå, ikväll åt vi kyckling gryta m. ris.
sen så har vi burit in en massa ved, och det är inte
så jävla kul kan jag ju lova.
men ska man elda så ska man.
och idag har jag lärt mig att alla måste ju vara med då.
och hjälpa till.
det blir ju billigare för mig också sen.
då jag ska börja belata här hemma.
(jag gör inte det än, för jag går ju fortfarande på broman)

nåja, sen har jag sett handbolls vm.
så jävla underbar sport.
men jag blir bara irriterad över att dom inte vann idag.
igår var dom helt dåliga, hade inget spel alls.
men idag har dom verkligen kunnat vinna.
dom förlorade ju vara med ett mål nu idag mot ungern.
men aja, nya tag i nästa match.
men dom vinner nog inte detta vm heller.
tråkig sanning med sant.


-att min vän marcia fixade min design
-att jag funderar starkt på att börja om med handbollen
-att jag har hjälpt till med veden
-att jag är i städar tagen, så akta er
-att det är så varmt och skönt här hemma
-att jag är söt idag
-att jag känner mig gladare än jag någonsin gjort
-att jag får lite tid här vid datan

-att mina katter helt förstört soffan
-att jag började att gråta idag för ingenting
-att sverige förlodare i handboll
-att vissa inte vet hur de ska bete sig
-att det inte finns nått att se på tv nu ikväll


ååh, jag är så himla glad över min design.
tack tack tack tack tack tack och återigen tack!
nå, det är inte lätt att vara så tacksam.

jag ska äntligen ner och damsuga källaren också.
för nu har min pojkvän äntligen tlmmt damsugaren.
så nu ska det bli gjort, och det var verkligen på tiden.
damråtter och liknande.
ne, huga, så ska det inte vara i ett hus!
jag blir så arg bara jag tänker på hur lat jag är.

och imorgon ska jag vara hela dagen i skolan marica,
marcus farmor är bokad och klar
att hon ska ta ut tess imorgon, hon är så fedt snäll.
jag tycker om henne skarpt.
jag hoppas att vi ses i skolan.
(om nu bussarna kommer fram vill säga.)
men imogon ska jag åka med marcus om jag
hinner bli klar till det så han ska åka.
det är bäst så,
så att jag verkligen tar mig till skolan.

haha, nåja, nu ska nöjdaste Hilda
gå och ta tag i bekymrena.
ha det bäst, vi hörs imorgon honey's!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0