.- 25 Januari (dagens)

DAGENS:



Humör: glad och skrattis samt att jag är gode så knas.
Problem: orkar inte göra frukost, men måste det.
Kläder: fortfarande pyjamas, och lär gå i det hela dagen.
Plus: att jag inte röker så mycket just idag.
Minus: att jag aldrig får se snabba resultat.
Frisyr: utsläppt idag också.
Låt: har inte hört nått än, så ingen alls idag.
Händelse: jag pratade med min mamma.
Planer: att laga middag samt att vara mer duktig här.
Dagens drog:
tess, marcusälskling och pyjamasen.♥
Dagens måste:
äta mat, och inte bara mackor, samt att ta källaren.
Saknad: min farmor, kommer alltid att älska henne.
Önskan idag: att jag skulle nå min mål vikt innan studenten, samt hinna på ica.
Ser fram emot: nått bra på tv:n, samt att hinna göra det jag ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0