.- 24 Januari

godmorgon allihopa!

igår så somnade jag bums då jag gick och la mig,
det kändes så himla skönt att bara kunna somna.
jag brukar ha svårt för det, och ligga och tänka
typ halva nätterna igenom.
men nu fanns det inga tankar, utan bara sömn.
så jag vaknade go och glad idag!

nå, imorse kom marcus smygandes i sängen,
och väckte mig med en puss. ;*
jag vart så himla lycklig av att vakna så,
för självklart så följde ju tess med också,
och av henne fick jag en massa pussar.
haha, kanske inte lika mysigt, men ändå.

sen så låg jag och macus i sängen och pratade,
och bara myste, det var så himla skönt
att vakna så på en lördagsmorgon.
och jag klev upp med ett underbart humör.
och det har då suttit i sen jag klev upp.

sen så var jag ut med hunden,
och marcus åt frulle.
jag satte mig vid datan, och kollade runt.
jag har nu 170 vänner på facebook,
för alla dom som inte vet det ;b
jag är ganska så stolt för det.
jag känner status,
för eftersom jag inte är någon irl,
så är jag kung på internet.

nu så har marcus åkt in till jättendal
och hämtat ännu mer ved.
för nu ska vi fan elda.
haha, det sparar man en massa pengar på,
samt att det är ganska mysigt.
och det blir en helt annan värme i huset,
en mycket bättre och framför allt mysigare.
(jag lät som en sjuk människa där. men ja.)

igår så hann jag jätte långt på min kurs.
var ju tvungen att ringa saga också.
höra om hon hade börjat, och det hade hon.
men jag ska gå och förtsätta nu strax.
måste nog få i mig lite frulle också.


-att jag hann över halva krusen igår
-att det är lördag, och jag mår bra
-att min hund har slutat att pipa (haha)
-att sally snart löper
-att vi ska äta salladen idag
-att det inte är kallt ute
-att man kan tända värmeljus just nu så det blir mysigt
-att jag inte röker lika mycket nu (goodie goodie)

-vintern är fortfarande här
-snart kommer det blask
-det blåser ute
-knästrumpor
-dålig musik spelas på radion
-att jag längtar efter sallybby!


nå, en liten lista här.
det känns så himla skönt att få ut sig nått,
för då finns det inget som stoppar en sen
från att vara helt lycklig rakt igenom.
så jag trivs verkligen med det.

dock håller jag på att få damp eller nått.
jag läser bloggar, bloggar och bloggar.
hela dagarna så är jag in och kollar på olika.
och jag får fett damp om ingen har uppdaterat då
jag kollar dom en andra gång.
haha, jag har så stora problem.
men aja, det är inte lätt att vara mig!


jag är så himla knas nu också.
jag bara lix vill springa naken igenom hela stan,
och få en massa pengar för det.
och jag lix, äsch.
jag bara skojjade.
men jag vill göra nått annorlunda.
det är kanske nu man ska gå och plugga då. (a)

nåja, jag uppd. senare.
jag älskar min familj mest.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0