.- 24 Januari (kväll)

hej!

nu har jag prövat att elda i pannan,
det gick inte bra första gången, men andra gick kalas bra.
och gubben var ju så klart snäll som hjälpte mig.
men han är ju oftast så snäll att man bara
vill äta upp honom nu för tiden.
min bebis ♥

nåja, sen har vi ju käkat salladen som jag skulle
gör igår till middag, men då vart det ju pizza.
men den smakade riktigt gott, och vi vart mätta.
+ att det finns kvar lite sallad som jag kan käka någon
annan dag då jag är hungrig.

jag har hunnit klart kursen nu som
jag och saga fick att göra i helgen.
en hel 50p kurs är helt klar,
jag har tre uppgifter kvar att göra,
och då är två av dom jätte viktiga och dem fick vi lämna in senare.
för dom skulle vi göra verkligen jätte bra.
och då behöver man lite mer tid.
men resten är gjort.
im so happy.
och jag känner mig duktig.
(lätt att jag skulle palla komvux! haha)

nåja, sen ikväll vet vi inte vad vi ska göra.
jag ska duscha,
sen ska jag bara slappa. försöka att börja med nått
kul, men det finns inte så mycket att göra.
det är typ snö storm här.
och älvsbyhus ligger under mot polar. -.-
det är verkligen inte kul, dom får ju börja visa musklerna nu!
haha, men gamla gubbar ska inte spela hockey.

jag och marcus har sett "sex and the city"-filmen
nu idag/ikväll. den är så himla mysig,
och inte alls så himla romantisk.
det är väligt mycket humor i den också.
"jag har gett dig 5 år & 7 kilo" x)
haha, jag dör, det är bästa repliken i filmen.

nåja, jag ska gå ner till gubben nu.
sen ska jag hoppa i duschen,
samt att han ska tömma damsugaren!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud va du skriver människa.. :D Vilken tur att du it eldade upp Markus.. Kom att tänka på en sak; Ja jag säger då det, ALDRIG mer dig som grillmästare! :D

2009-01-24 @ 19:42:07
Postat av: Angelica

Hmm mitt namn kom it med...

2009-01-24 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0