.- 24 Januari (dagens)

DAGENS:



Humör: positiv till det mesta.
Problem: har en snuvig näsa som aldrig vill släppa.
Kläder: fortfarande pyjamas, och lär gå i det hela dagen.
Plus: att jag är duktig och har eldat med marcus.
Minus: att min kropp inte vill det jag vill.
Frisyr: utsläppt idag också.
Låt: mimikry - flicka som är stark.
Händelse: jag vaknade i tid, eller blev väckt i tid.
Planer: att fortsätta att plugga, samt damsuga.
Dagens drog:
cigaretter & kycklingsalladen.
Dagens måste:
göra sallad, plugga, skratta och ha en massa kul.
Saknad: min familj hemma i älvsbyn, annars inget. Sally möjligtvis.
Önskan idag: att jag skulle hinna klart kursen.
Ser fram emot: kvällen, och mysa med älskling. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0