.- 23 Januari


-att det är fredag och jag har klarat hela veckan ut
-att jag ska läsa en kurs nu i helgen så jag får betyg
-att jag har städat toan nere
-att jag ska käka god mat idag
-att min hund är så fruktansvärt gosig

-att vi aldrig har psykologi på skolan, läraren är "sjuk"
-att damsugaren är full och jag orkar inte tömma den
-att jag är hungrig
-att det inte är nått på tv;n ikväll suger!


hej gott folk ;>
jag är så himla nyfiken på vilka som läser min blogg.
kan ni inte bara slänga in en kommentar om vilka ni e?
det skulle verkligen uppskattas.

nåja, hemma från skolan nu, började
klockan nio i morse och slutade kl tio.
det är ju en fett bra dag,
dock lite tråkigt för mig, för det går ingen buss
för mig hem hit förän klockan kvart över tolv.
men man överlever det med marica och saga!

"ponnyfisken" x)
hahaha, så fett jävla kul, samt snowball.
hahaha, jag dör, saga, jag vet inte vars du får allt ifrån.
men du är så himla mysig gumman.
jag tycker ju verkligen om dig,
vi har ju alltid så himla kul.

sen så har jag äntligen fått en kurs som
jag inte har läst än, som min klass gjorde i ettan,
samt att dom i piteå skulle göra den i tvåan,
så jag har verkligen missat den totalt.
nåja, jag och saga ska göra klart den ihelgen.
haha, jag ska sätta igång lite senare,
är inte så taggad just nu.
jag vill bara ha mat!
haha.

sen så ikväll så ska jag och marcus äta
kyckling/bacon sallad.

här är ett snabb recept:

- en grillad kyckling
- 3 pkt bacon
- kinamix
- en creme fraise (till dressingen)
- 1 sallads mix (som man kna he i salladen så den får smak, den lika så till dressingen)
- vitlöksbröd

man rensar kyckllingem, samt tinar kinamixen,
blandar det, och fräser på baconen.
sen så blandar man i det också.

sen så öppnar man creme fraisen och sätter i
2 pkt av sallads kryddan (beroende på smaken man vill ha.)
+ lite peppar & grillkrydda.

sen så värmer man brödena i ugnen, och tar
ut dom då dom är gyllenbruna.
sen serverar man det.
med lite vatten/ dryck och vips, en skit bra måltid!

nå, nu har jag klippt mig också.
nere på min toalett.
det vart skit bra nu,
och för alla som inte vet så klipper jag mig med
en helt vanlig rakhyvel (en gångs)
och det vart skit bra på mig, jga har inte nött hår
det minsta nu, och det ser mycket bättre ut.
nu slipper jag vilja dö av skam
varje gång jag går ut.
samt att jag sparar pengar på studiebidragen genom
att jag inte behöver köpa mig en mössa!
(jag glömde alla hemma hos mamma)
haha, så en riktigt bra dag är det.

i helgen ska jag ju osm sagt bara plugga och ta't lugna.
jag har verkligen inget planerat.
och jag känner att det är ganska skönt om jag verkligen sa orka
med allt nu, samt sista spurten i skolan.
för det är ju nått osm jag verkligen måste.
och jag kommer att klara de också.
utan problem om jag bara lägger den sidan till.

nåja, dagens klädsel består av:
-trosor (gina)
-legins svarta (indiska)
-svart klänning (fått av marica)
-sockar (rocco)
-tjock sockar (ella)
-skor (adidas, intersport)

nåja, så snygg var jag idag.
samt att jag vekrligen känner
mig snyggare än vanligt, och jag kan egentligen
inte sätta fingret på vad det är egentligen.
kanske för att ja är mycket gladare,
och att jag inte äter godis på veckorna?
jag vet inte.
men jag känner mig fin i alla fall :D

aya, jag ska dra mig nu.
ringa hanna en snabbis.
sen ska jga ut och röka, göra macka, se på tv :>
sen då marcus kommer ska vi handla!

PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0