.- 23 Januari (kväll)


Och ja, jga gillar den här bilden.
dock lite damp jag fick då jag framkallade den,
och fick se att min pojkvän gör kaninöron!
haha, men ett gått skratt fick man i alla fall.
och nästan en chock, men inte en farlig en. (;

nåja, nu så har vi käkat pizza idag.
men fortfarande inget godis, läsk, fika.
jag har tvättat med inte orkar hänga den än.
jag ska göra det imorgon, för jag ska snart sova.
sen så har marcus burit in lite ved,
men stackarn är ju så himla trött efter denna vecka,
att han har somnat nu bums.

jag har hunnit över halva kursen nu ikväll, och resten tar jag imorgon.
det ska li så fett nice att få detta överstökat.
och jag är så himla glad & nöjd över mig själv att jag tog på
mig att verkligen klara det här.
men mycket var också för att Sagahoney peppade mig.
jag är säkert skyldig henne en miljon vid
det här lagret.
men jag ska göra vad jag kan för att gengelda henne.

och mitt hår känns fortfarande underbart,
sen klippningen idag.
jag var riktigt nöhd över att den metoden funderade.
och jag känner mig riktigt snygg.
samt att det inte ser ut som nått kråkbo
nu heller utan är vackert.

nåja, jag satte mig och kollade let's dance.
så jävla kul det var, ska lätt kolla nästa söndag.
men så klart dom jag helst vulle se,
laila, blondinbella & kitty hade ju redan dansat
då jag slog på tv:n. bajs.
men jag får ta och kolla reprisen.
det går ju lika bra.
jag ska inte se slutet denna vecka.
utan jag tar nya tag med let's dance nästa vecka.
och då är det helhjärtat.

tess ligger och sover nu med min älskade pojkvän.
dom är så jävla söta tillsammans,
och jag trivs så bra ihop med båda.
ni är det finaste jag vet.
och jag älskar er, från djupet av mig. ♥

nåväl, ska gå ut med hunden nu.
sen ska jag lägga mig och sova.
men först ska jag borsta tänderna,
och så klart kamma håret.

PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0