.- 22 Januari

tack Angelica för kommentaren!
ja, det är verkligen kul.
man kan inte hålla på att längta till baka jämt.
man måste hitta sig själv, och trivas med det här.
jag kommer nog aldrig att flytta tillbaka.
inte då för att jag vill.
men kanske om man inte får nått annat jobb.

nåväl, imorse stog jag ute och väntade på bussen kl 7.
den ska gå kvart över så jag var ju verkligen i tid.
jag skulle till skolan och plugga till ett prov som vi
hade idag på eftermiddagen.
så jag tänkte att jag åker in i tid ..
nå, då bussen inte hade kommit kl halv nio.
så tänkte jag

"jag går på ica, och kollar där"
då jag närmade mig ica, mötte jag en massa folk,
som gick på broman som var irriterade
för att bussen inte dykt upp där än.
nähej, tänkte jag, jag måste ju ringa någon som
kan hjälpa mig till skolan,
för en sån här liten motgång, ska
inte få mig att vara hemma hela dagen.
så jag går ändå till ica.

när jag kommer fram till ica,
så har dom inte öppnat än!
TYPISKT!
det var ju precis det man behövde.
dom öppnade kl nio.
jaja, det var ju bara att vänta,
tillslut så öppnade dom,
jag fick låna telefonen där, helt gratis.
och jag ringde till söta Hanna.
hon kom och hämtade mig och körde mig till skolan.
så fett jävla underbar hon är! :>

jag hann i all fall till lektionen,
och idag har jag gett gärnet.
och jag är så himla stolt över mig själv.
så jag vet inte vad.
men nu är jag hemma i alla fall.
ingen mer idrott för mig inte.
jag hinner ändå inte få G på det, så varför ska jag lägga energi på
att vara där, då jag istället kan jobba upp andra ämnen?

jaja, jag har inte en aning om vad vi ska äta idag.
och jag har då inte någon fantasi heller.
det är jätte jobbigt då det blir så här.
men jag kna inte rå för det.
jag ska dra mig nu och käka en macka.
för jag är så himla hungrig,
och inte har vi pengar till mat just nu heller.
fett drygt, och fett jävla jobbigt
att det ibland finns pengar till att göra annat.
nåja, jag är glad ändå!
man ska inte klaga!

3 dagar nu utan godis/fika.
jag är så himla nöjd över mig själv.
men trött är jag, mest hela tiden tycker jag.
men det får man väl tåla, jag menar:
"fet eller het?"
jag har bara det i mina tankar just nu.
och det är det som gör att jag klarar av att hålla mig undan också.
så ja, man ska nog inte fuska.
även om jag är sugen på godis,
som fan en dag som denna.
men ja, man får helt enkelt stå emot.
det är ju det enda sättet.

nåja, jag drar mig nu.
kommer in senare mest troligt med lite bilder!

PUSSEY!



-att hanna är en sån himla snäll människa
-att jag ska leka med bea någon dag
-att jag har gått ner 1 klio sen i måndags
-att jag är så himla fuckat glad
-att jag har världens bästa pojkvän
-att jag kämpar på i skolan är värt ett fett +

-att det är så himla dimmigt idag, man syns inte
-att tess hade gjort inne (dock gör det inget, jag älskar henne ändå!)
-att jag är godissugen
-att vi inte har någon sprut i duschen
-att jag inte har nå pengar
-att bussen/bussarna inte dök upp idag


nu ställde jag mig på vågen nere
då jag ändå så skulle duscha,
och ja! ja ja ja! jag har tappat ett kilo
sen i måndags bara, jag är så himla nöjd.
och det är bara för att jag helt har slutat
med allt som har med socker att göra.
inget godis, inget fika, ingen läsk, ingen juice.
fett nice.

jag ska börja att motionera nu också.
men det är inte för att jag ska gå ner,
utan för att jag ska bli slankare, och bli lite
mer tränad i kroppen.
jag gillar inte att vara så här slapp.
men jag håller ju på, och nu har jag
ju ett bevis på att det verkligen fungerar!

nåja, idag då jag var inne i stan,
eller nej. då jag åkte buss in till stan idag,
så åkte jag med camilla.
och mitt i en öppförsbacke (det är rödljus där så vi
var tvungna att stanna där först)
så kom inte bussen iväg.
den bara slirade, och slirade, på alla hjul.
och vi var tvungen att backa och ha oss.
men till sist så klarade vi det,
men camilla var bra rädd hon.
söt unde! :>

nåja, det blir nog kun yah idag,
eller så blir det en sallad.
man jag måste ju få lite god mat någon
dag också, jag har inte slutat att äta.
så jag vet inte, får höra vad gubben säger nu då han kommer hem.
jag menar kebab i piteabröd skulle
ju verkligen inte sitta fel det heller!
hahaha!
nåja, jag ska dra mig nu, för nu kommer han snart!

KRÄMIIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0