.- 21 Januari

nu har jag bokföring, och det är första gången
nu iår/förra terminen som vi verkligen sitter vid datorerna.
och det känns ganska skönt.
Beata skriver repetion på tavlan, och
vi bara slappar och skriver av, så himla mysigt va?

nåja, jag såg att marcia hade en ny design ..
man kanske skulle kunna be henne att fixa en till mig ..
jag hoppas att du skulle vilja det honey, men jag
ska prata med dig då du kommer idag.
och jag hoppas att du gör det.
you made my days honey. :*

nåja, jag känner mig bättre idag,
och det känns fett skönt.
jag vill verkligen inte vara sjuk, och
nu är jag äntligen på väg till ett friskare rike.

nåja, imorse då jag kom till skolan så
var jag så himal hungrig, och jag tänkte att jag
skulle handla frulle i matsalen.
så jag gick ner och handlade en gårdagens baugette,
samt en festis, och det skull ebli 10 kr.
och jag lämnde fram en guldpeng (tiokronor)
och fick tillbaka en femma.
hahaha, så fett bra!

man ska inte klaga då man får tillbaka mer
pengar än vad som var tänkt.
för man vill ju alltid få det lite billigare.
och då ska man vara göad, för jag är ju
verkligen en fattig student.

shit the same, jag ville lägga upp en bild här. 
men det gick  åt helvete, för skolans
datorer är ju inte av det nyaste slaget. 
haha. 
men jag får väl uppd. då jag kommer hem också! 

idag börjar en ny lektion för mig. 
så himal kul, det blir religion. 
och jag längtar verkligen, jag tycker att det ska bli så himla kul. 
hoppas bara att vi får en bra lärare, som rä snäll och trevlig. 
men det fixar säker vi i klassen. (:

idag då jag kommer hem har jag inte en aning
om vad som händer, men jag tror i alla fall att marcus skulle ta med mat
hem från sitt jobb, det var nå curry/banan gryta
och så klart ris, mumma.
jag tror verkligen att det kommer att bli fett gott. 
hoppas bara att man tål maten. 

igår var vi ner på ica och handlade. 
och det kändes lite små roligt. 
vi handlade bröd, varmakoppen & mjölk x)
sen käkade vi mackor & drack the/varma koppen. 
vi hade det riktigt mysigt. 
och sen så gick marcus och såg andra avenyn, 
medans jag satte mig och kollade på topmodel. 
jag tyckte absolut att det var rätt som åkte ut. 
det är ju tjejer, inte killar. 
och absolut inte en det, som enligt mig
har nått i det programmet att göra! 
fett sjukt! 

haha, där fick jag ut mig lite agresion. 
haha. 
nåja, jag ska kanske ta och hänga med på lektionen. 
men jag vet inte hur. 
för min lärare sprang nyss ut ur klassrummet. 
och ingen vet riktigt vars hon tog vägen. 
men aja, hon kommer nog tillbaka. 
jag får verkligen hoppas det. 
annars komme jag inte fatta ett dugg ;b

PUSSEY! 


-att jag var hela dagen i skolan, bra på hilda!
-att vi har börjat med religion nu.
-att det blir utgång nästa helg med folk, nice.
-att det är plusgrader ute.
-att jag förhoppningsvis får mig nå mat i magen idag.
-att min hund inte har gjort nått inne.

-att det är bajs mycket snö ute.
-att jag svär alldeles för mycket.
-att jag inte hinner träffa alla mina vännor.


nåja, men det var i alla fall min inne och ute lista idag.
och jag kommer aldrig nästan på nå saker
nu på utelistan. för jag är jämt så himla glad nu för tiden.

och nästa helg blir det utgång igen,
så fett jävla bra, och kul fråmför allt.
det blir som det är nu, jag, marica, jenny och carina.
im so happy!
jag är så glad, för att jag har kul i skolan.
och våran klass blir bara bättre och bättre.
det är trevligt. det är kul att gå till skolan nu.



marica,
du är en sån underbar person,
jag verkligen älskar dig som vän,
och du ska veta att jag skulle göra mycket för dig.
verkligen jätte mycket.
genom eld och vatten, lätt. utan att ens tveka.
du är den som gör mina dagar i skolan,
och jag trivs verkligen ihop med dig.
i'll never leave you, bunny! <3
du är bäst.


jag ska verkligen gå ner och ta källaren nu.
samt att jag måste plugga till mitt
prov imorgon, i reception & konferens.
jag måste måste måste.
men jag hoppas ändå att det går bra.
men det kommer det att göra, för jag är ju på topp humör.



btw, nu förstår jag verkligen varför jag lämnade Piteå.
i piteå fanns inte mina vänner som jag har nu.
i Piteå fanns inte marcus, inte marcus underbara familj/släkt.
jag är så jävla nöjd över mitt val i livet.
och det har verkligen fått mig att kämpa på.
och jag har lärt känna mig själv så himla mycket bättre nu.
så fuck Piteå.
Hudiksvall är mitt hem, min hemstad.
(dock kommer jag nog alltid att säga hem, då jag ska till mamma och pappa)
men det må då vara ödet.

jag har inga penagr på min tfn än.
men jag känner inte att jag riktigt behöver det än heller så.
man ska inte klaga.
jag ska sätta igång nu och fixa och trixa här.
så ska jag ju få godmat av marcus då han kommer hem.
och jag hoppas att det finns nått kvar!
hahaha.
nåväl, ha det bäst.
jag kanske återkommer ikv.!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du trivs :)

2009-01-21 @ 21:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0