.- 20 Januari

gutentag every one!

nåja, jag är jätte förkyld men ändå så sitter jag här.
jag måste gå ner och hänga tvätten som jag har startat.
(igår) men den måste ju ändå hängas.
samt att jag ska starta den sista tvättmaskinen nu
med kläder också.
vilket resulterar i att jag då har tvättat rent!
wiho!

nåja, nog om allt mitt tvättande.
jag har fixat en snäll människa som ska fixa min design.
och jag är så himla glad för det.
nu så ska vi bara se hur länge det tar innan jag får den.
men det fungerar säkert klockers.

vaknade imoprse med ont i halsen och hosta
och en jävla förkylning.
hmm, jga undrar vart jag fick den ifrån.
men det är ju inte mycket att göra åt nu.

imorgon ska jag på skolan och ha mitt favorit ämne.
bokföring!
så himla kul, och jag längtar rent.
snart blir det prov i det också.
och jag vet att det kommer att gå kalas bra.

jag vet dock inte vad det är med mig nu för tiden.
jag är så himla göad hela tiden,
och jag vet inte, visst det är himla kul.
men mitt liv har verkligen tagit sig en vändning.
och jag känner lyckan bara kommer närmare!
jag skrattar.




-ikväll är det andra avenyn, och det har jag längtat till.
-snart är all min tvätt borta, och det är himla skönt
-det syns på mig att jag har gått ner i vikt
-jag är så himla glad hela tiden
-snart får man ta fram foppatofflorna (så fett skönt!)
-studiebidraget kommer snart

-att snön aldrig vill försvinna
-igår var det tre år sedan Dennis försvann. (rest in peace)
-alla dom här jävla sjukdommarna. (jag vill inte vara sjuk!)
-har inte ens hittat nått att ha på mig på studenten
-inte ett öre kvar på min mobil
-jag sitter med skyhög feber nu, och allt snurrar och är jobbigt


det var ju lix dax med en sådan här lista nu.
jag kände att det var allt för länge sen.
men ja, nu är den här.
jag sitter och kollar igenom gamla bilder på mig.
och jag hade så jävla fint hår förr.
fan att jag blekte sönder mitt.
det är inte bra alls.
men jag håller ju på att bygga upp det igen.

men innan studenten blir det nog en klippning till.
jag måste ju.
man kan ju inte vara så här i håret.
och det sjuka är att det snart är ett år sen precis
då jag blekte mitt hår första gången.
fett dåligt, men man lär ju av sina misstag.
så jag kan inte påstå att jag ångrar nått.


se här på bilden bara.
mitt hår lever och ser inte ut som något kråkbo.
fett nice!

nåja, jga måste dra mig lite nu.
ska ju hänga tvätten så klart,
men också käka nått.
jag börjar känna att jag är lite sugen på mat.
och det händer inte allt för ofta.
men nu är jag det, och ska kolla om vi har nått.

PUSSEY!


ja, nu håller man på att städa för gullt.
men man måste ju få sätta sig ett tag och vila då man är sjuk.
jag hatar verkligen, ska bara plocka upp allting från golvet nu,
sen blir det att damsuga både uppe och nere.
det måste man ju också göra.
samt att jag måste ta toan nere.

man vill ju ha snyggt och prydligt.
eller jag vill ialla fall det, och det vill min honey också.
fast han inte vet om det riktigt än.

nåja, jag hostar och hostar.
men det ska nog gå kalas bra det ändå.
måste hnga tvätten också.
funderar om den är klar än.
jag kan väl inte tänka mig det, för våran maskin suger.
eller ja, den är jätte fin, men den går inte fort.
inte ens lite, och det är lite jobbigt.
samt att jag vill ha en torktumlare.
men inte har jag råd med det än.

jag undrar vad det kan bli för mat idag ..
jag är så himla sugen på tacos.
och det var ett bra tag sen vi käkade det.
men jag vet inte hur gubben känner det.
men jag kan ju hålla tummarna.
annars så får väl han laga mat han då.
nått som jag tycker om också.
inte tonfisk i alla fall.

ja, här så händer det annars inte mycket.
jag vet inte vad man ska pyssla med.
men ja, det är ju alltid kul att surfa runt och
så klart att lix läsa bloggar, kolla lite på bdb.
dock är inte det den bästa sidan längre,
blogg slår det lätt! :)

KRÄMIIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0