.- 19 Januari

hello sunshine! :)

idag så råkade jag försova mig, men ändå inte.
så himla sjukt. men aja, vad gör man inte.
jo man ställer klockan en timma fel imorse
då jag väl var uppe.
så himla klantig man är!
hahaha.

nåja. nog om det, jag åkte till skolan.
hade konferens & reception,
sen så hade vi engelska A ;>
och det var lite små roligt ändå det.

sen så gick vi och åt (jag, marcis och sofia)
och efter det så åkte jag hem. :)
nu så sitter jag här, ska snart ner och tvätta.
och sen ska jag göra lite andra små saker.
och sen så marcus kommer hem ska han
skjutsa mig till apoteket här nere.
jag måste ju hämta ut mina p-piller.

tack så mycket mamma för att du pröjsade dem.
då jag får ett jobb nu så ska du verkligen inte behöva.
men just nu så vart det ås bara.
men jag är jätte tacksam för det.
men du vill väl inte bli mormor än hoppas jag.
hahaha.

igår var vi till anders och eva.
det var trevligt.
men ändå lite konstigt, jag vet inte hur jag ska förklara.
men det var inte som det brukade vara.
och det var inte så roligt, men dom får väl
höra av sig om dom vill träffa oss igen.
och det hoppas jag att dom vill. :)

nåja, jag ska gå och göra en massa nytta nu.
jag kan inte sitta här hela dagen.
mjau! =^-^=

PUSSEY!



två snygga bilder från ihelgen. :>
jag hade så himla trevligt och det var jätte kul att
vara med er allesammans!

nåja, idag så gick jag och sov ist.
hahaha, och inte har jag då hört att marcus har ringt, eller nått.
han kom hem la sig i sängen med mig
och väckte mig, och jag vart så himla chokad.
haha, men så kan det ju bli ibland.

sen då marcus kom hem så åkte vi på apoteket.
men så klart så hade dom ju inte mina p-piller som jag skulle
ha, så jag fick lite små panik.
men då så åkte vi och åt hos marcus farmor.
det vart köttfärslimpa, och potatis och sås.
så fett gott!

sen åkte vi till bergsjö och hämta ut mina piller där.
tur för mig att dom hade dom där.
det var så himla skönt att veta det.
sen hem till harmånger igen på ica,
ta ut pengar till beata imorgon också.
hon var så söt idag då jag fick låna pengar.
och då måste man ju lämna till baka så fort man kan!

sen nu ska jag starta en tvättmaskin,
och städa lite på toaletterna.
har ju sovmorgon imorgon, så
det är så himla skönt, börjar kl 10.
det är ett fett smile på det.
dock ska jag till tandis imorgon också.
i bergsjö, klockan 1.
jag måste kolla bussar.

för marcus kna ju inte vara ledig han,
hela tiden pga mig, till sist så får man ju inte behålla jobbet.
och det är ju inte kul.
nu har han inte vart hemma så mycket heller.
men det är ju intevärt att ta risken,
så som det är nu i samhället.


en bild så klart på aaron, som är min kusin Angelicas barn.
han är så himla charmig, och lik sin morbror
så att det heter duga.
men han är så jävla söt !
och det är ju lätt han som leder inne listan idag.
utan att tveka!

nåja, ska chilla lite nu.
sen städa lite till.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu läser jag å! :)

2009-01-19 @ 18:33:50
Postat av: Angelica

Min prins <3

2009-01-20 @ 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0